2 Temmuz 2017 Pazar

Elya Şeytanı - Hasibe - Ephesus Yayınları - Yorum

05:52, BY Rabia Yentür -



             Yeni bir yorum gününden daha merhabalarrr! Nasılsınız bakalım? Ben harika bir kitap okudum ve çook iyiyim. Bu sıcak havalara rağmen...



                    Kitap yorumu



      Ne yalan söyleyeyim, Elya Şeytanına çok ön yargılı başladım. Ne kitabı ne de yazarı daha önce duymuştum. Ama resmen daha ilk bölümden kitap sen misin bana ön yargılı yaklaşan diye suratıma sayfaları çarptı. Edremit'in en zengin ailelerinden birisinin kızı olan Asi, tam bir edebiyat sevdalısı ama Ulu Musa dedesi sayesinde kendisini Ziraat Mühendisliği bölümünde bulur. Okulunu bitirip de şehrine geri döndüğünde kalbini hiç beklemediği bir sürpriz beklemektedir. Doktor Koray.
     Sakin, efendi, kendi halinde bir adam. Asi'nin tam tersi yani. Bazı noktalarda gıcık olsam da kendisine, içinde ateşli bir herif yatıyor. Ulu Musa'yı ise sevip sevmemek arasında çok gittim hatta çoğunlukta sevmedim. Ben zaten bu tip, aileyi yöneten, aile içindeki evliliklere karar veren otoriter tipleri doğru bulmadığımdan zor oldu benim için kendisi. Ama Musa dedeyi her okuduğumda aklıma Hulusi Kentmen geldi benim. Eğer o dönemlerde biz dizi ya da film olsaydı bu kesinlikle dede rolünde bu adam oynardı.

      Yan karakterleri Ege ve Reyhan olsun, gıcık ötesi manyak yenge olsun, annesi olsun, gıkını çıkaramayan babalar olsun hepsini bir şekilde sevdim de sevmedim de. Yazımı çok güzeldi. Yetenekli. Kurgu yerine çok güzel oturmuştu. Emeğine sağlık yazar hatun, başta ön yargılı davrandığım için affet. Yeni kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. 

1 yorum:

2 Temmuz 2017 Pazar

Elya Şeytanı - Hasibe - Ephesus Yayınları - Yorum




             Yeni bir yorum gününden daha merhabalarrr! Nasılsınız bakalım? Ben harika bir kitap okudum ve çook iyiyim. Bu sıcak havalara rağmen...



                    Kitap yorumu



      Ne yalan söyleyeyim, Elya Şeytanına çok ön yargılı başladım. Ne kitabı ne de yazarı daha önce duymuştum. Ama resmen daha ilk bölümden kitap sen misin bana ön yargılı yaklaşan diye suratıma sayfaları çarptı. Edremit'in en zengin ailelerinden birisinin kızı olan Asi, tam bir edebiyat sevdalısı ama Ulu Musa dedesi sayesinde kendisini Ziraat Mühendisliği bölümünde bulur. Okulunu bitirip de şehrine geri döndüğünde kalbini hiç beklemediği bir sürpriz beklemektedir. Doktor Koray.
     Sakin, efendi, kendi halinde bir adam. Asi'nin tam tersi yani. Bazı noktalarda gıcık olsam da kendisine, içinde ateşli bir herif yatıyor. Ulu Musa'yı ise sevip sevmemek arasında çok gittim hatta çoğunlukta sevmedim. Ben zaten bu tip, aileyi yöneten, aile içindeki evliliklere karar veren otoriter tipleri doğru bulmadığımdan zor oldu benim için kendisi. Ama Musa dedeyi her okuduğumda aklıma Hulusi Kentmen geldi benim. Eğer o dönemlerde biz dizi ya da film olsaydı bu kesinlikle dede rolünde bu adam oynardı.

      Yan karakterleri Ege ve Reyhan olsun, gıcık ötesi manyak yenge olsun, annesi olsun, gıkını çıkaramayan babalar olsun hepsini bir şekilde sevdim de sevmedim de. Yazımı çok güzeldi. Yetenekli. Kurgu yerine çok güzel oturmuştu. Emeğine sağlık yazar hatun, başta ön yargılı davrandığım için affet. Yeni kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. 

1 yorum: