2 Mayıs 2017 Salı

[GKBT] Elif Yağmur Urfalıoğlu / Ya Habibi / Eftalya Kitap - Yorum

05:20, BY Rabia Yentür -





 

       Ya Habibi uzun süredir beklediğim bir kitaptı. Sonunda kavuştum hem de imzalı bir şekilde. Asya Akhan hiç de tecrübesi olmadığı bir dünyaya babasının ölümü ile adım atmak zorunda kalıyor. Babasından kalan şirketini idare etmek ise hiç de kolay olmuyor onun için. Birbir eski ortaklarını kaybederken tek çaresi Arap bir iş adamı olan Amer Affan Al-Rajhi. Ama Asya'nı talihsiz şansı ile adamla ilk karşılaşması fiyasko ile sonlanıyor. Asya son şansı olan bu adamı ikna etmek için kaldığı otele gidip konuşmak istiyor ve başına gelmedik kalmıyor kızımızın. Asya'yı sevip sevmemek arasında gidip gelsem de sever gibi oldum. Ama aynısı Amer için söylemeyeceğim. Şahsen kendisini pek sevdiğim söylenemez. Dar görüşlü herifin tekiydi. Olay örgüsünü sevdim ama daha iyi işlenmiş olsaydı daha çok sevebilirdim gibi geliyor. Belki de editin kötülüğünden böyle düşünüyorum bilemedim. Ama eklemeliyim ki hayatımda böyle kötü bir edit görmedim. Bazı yerlerde " Şu şöyle olsaydı daha iyi olurdu," dediğim oldu ama genel olarak sevdim kitabı. 2. baskı da düzenleme olacaktır diye düşünüyorum, tekrar alıp okumayı planlıyorum o halini. Ve elbette kapağına bayıldım. @dilarabook'un ellerinden çıktı bu güzel kapak. Emeğine sağlık canım. Arap kültürünü ve adetini iyi yansıtmıştı yazar. Ha hoşlanmadım tabi ama bu konu buraya ait değil. Emeğine sağlık canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Mayıs 2017 Salı

[GKBT] Elif Yağmur Urfalıoğlu / Ya Habibi / Eftalya Kitap - Yorum






 

       Ya Habibi uzun süredir beklediğim bir kitaptı. Sonunda kavuştum hem de imzalı bir şekilde. Asya Akhan hiç de tecrübesi olmadığı bir dünyaya babasının ölümü ile adım atmak zorunda kalıyor. Babasından kalan şirketini idare etmek ise hiç de kolay olmuyor onun için. Birbir eski ortaklarını kaybederken tek çaresi Arap bir iş adamı olan Amer Affan Al-Rajhi. Ama Asya'nı talihsiz şansı ile adamla ilk karşılaşması fiyasko ile sonlanıyor. Asya son şansı olan bu adamı ikna etmek için kaldığı otele gidip konuşmak istiyor ve başına gelmedik kalmıyor kızımızın. Asya'yı sevip sevmemek arasında gidip gelsem de sever gibi oldum. Ama aynısı Amer için söylemeyeceğim. Şahsen kendisini pek sevdiğim söylenemez. Dar görüşlü herifin tekiydi. Olay örgüsünü sevdim ama daha iyi işlenmiş olsaydı daha çok sevebilirdim gibi geliyor. Belki de editin kötülüğünden böyle düşünüyorum bilemedim. Ama eklemeliyim ki hayatımda böyle kötü bir edit görmedim. Bazı yerlerde " Şu şöyle olsaydı daha iyi olurdu," dediğim oldu ama genel olarak sevdim kitabı. 2. baskı da düzenleme olacaktır diye düşünüyorum, tekrar alıp okumayı planlıyorum o halini. Ve elbette kapağına bayıldım. @dilarabook'un ellerinden çıktı bu güzel kapak. Emeğine sağlık canım. Arap kültürünü ve adetini iyi yansıtmıştı yazar. Ha hoşlanmadım tabi ama bu konu buraya ait değil. Emeğine sağlık canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder