8 Nisan 2017 Cumartesi

(GKBT) Ephesus Yayınları/ Burcu Büyükyıldız/ Cezayir Menekşesi

06:13, BY Rabia Yentür -


         Kar Taneleriyle süslü, ateşli bir masala varım diyorsanız bu kitap tam sizlik. ❄🔥 

      #kitapyorumu Burcu ablanın kitaplarını tek kelimeyle özetlemek gerekirse ben ‘ ateşli’ ifadesini kullanırdım. Birçok kitap karakterini sevmişimdir, âşık olmuşumdur ama sayılı karakteri yüreğimin başköşesine oturtmuşumdur. Kuzey de bunlardan birisi oldu. 😍 Öncelikle bu herife buzdolabı lakabını kim taktıysa çok ayıp etmiş. Adam yanıyor be! 😈😈 Selin'in arkadaşı Emoş'un şirketinde ki yılbaşı partisine katılmasıyla başlıyor masalımız. Kızımız ilk görüşte tutuluyor prensimize. Masal diyorum, prens diyorum ama aldanmayın. Bu o bildiğiniz masallardan değil. Bir kere o masallar da prensler hep sönük. Bu en sahiplenici olanından. 💘 Ve çook uzun zaman sonra, Kuzey kendine bir ev tutmak istiyor. Burada benim favorim olan Emoş devreye giriyor. Ev bir şekilde tutuluyor ancak bir iç mimara ihtiyaç duyuluyor. Ateşli sarışınımızın devreye girdiği yer burası. İç mimar olarak Emoş'un önerisi ile Kuzey ile görüşmeye gidiyor. Okuyanlar bilir, şu sahnede kahkahayı bastım. Ve bundan sonra bolcana ateşli, arada hüzünlerin serpiştirildiği masalımız tam anlamıyla başlıyor. Burcu abla kendini yine bir tık daha yukarıya taşıdı gözümde. Sen ne güzel yazıyorsun be kadın! 💖💖 Sahiplenici erkek candır bende yani. Burcu abla da bunu fazlasıyla veriyor. Ben zaten birkaç doz aşkın, birkaç doz aksiyonun, iki doz kıskançlığın, baya bir doz da ateşin olduğu kitaplara bayılırım. 😏 Kapak tasarımı zaten bir harika. Anlatılmaz yaşanır diyorum size sadece. Ellerine, emeğine, hayal gücüne sağlık Burcu abla. 😍 

       #alinti " İnsanın arzularını dinleyip, buna göre hareket etmesinin sağlayabileceği çok şey var. Ve zarar bunlardan biri değil..." Sözlerinin devamını içinden getirdi. Ama alacağın zevk kesinlikle bunlardan biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Nisan 2017 Cumartesi

(GKBT) Ephesus Yayınları/ Burcu Büyükyıldız/ Cezayir Menekşesi



         Kar Taneleriyle süslü, ateşli bir masala varım diyorsanız bu kitap tam sizlik. ❄🔥 

      #kitapyorumu Burcu ablanın kitaplarını tek kelimeyle özetlemek gerekirse ben ‘ ateşli’ ifadesini kullanırdım. Birçok kitap karakterini sevmişimdir, âşık olmuşumdur ama sayılı karakteri yüreğimin başköşesine oturtmuşumdur. Kuzey de bunlardan birisi oldu. 😍 Öncelikle bu herife buzdolabı lakabını kim taktıysa çok ayıp etmiş. Adam yanıyor be! 😈😈 Selin'in arkadaşı Emoş'un şirketinde ki yılbaşı partisine katılmasıyla başlıyor masalımız. Kızımız ilk görüşte tutuluyor prensimize. Masal diyorum, prens diyorum ama aldanmayın. Bu o bildiğiniz masallardan değil. Bir kere o masallar da prensler hep sönük. Bu en sahiplenici olanından. 💘 Ve çook uzun zaman sonra, Kuzey kendine bir ev tutmak istiyor. Burada benim favorim olan Emoş devreye giriyor. Ev bir şekilde tutuluyor ancak bir iç mimara ihtiyaç duyuluyor. Ateşli sarışınımızın devreye girdiği yer burası. İç mimar olarak Emoş'un önerisi ile Kuzey ile görüşmeye gidiyor. Okuyanlar bilir, şu sahnede kahkahayı bastım. Ve bundan sonra bolcana ateşli, arada hüzünlerin serpiştirildiği masalımız tam anlamıyla başlıyor. Burcu abla kendini yine bir tık daha yukarıya taşıdı gözümde. Sen ne güzel yazıyorsun be kadın! 💖💖 Sahiplenici erkek candır bende yani. Burcu abla da bunu fazlasıyla veriyor. Ben zaten birkaç doz aşkın, birkaç doz aksiyonun, iki doz kıskançlığın, baya bir doz da ateşin olduğu kitaplara bayılırım. 😏 Kapak tasarımı zaten bir harika. Anlatılmaz yaşanır diyorum size sadece. Ellerine, emeğine, hayal gücüne sağlık Burcu abla. 😍 

       #alinti " İnsanın arzularını dinleyip, buna göre hareket etmesinin sağlayabileceği çok şey var. Ve zarar bunlardan biri değil..." Sözlerinin devamını içinden getirdi. Ama alacağın zevk kesinlikle bunlardan biri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder