16 Mart 2017 Perşembe

[GKBT] Ejder Kral - Bekir Sert - Carpe Diem Kitap

18:42, BY Rabia Yentür -



        Lahitteki Sır serisi kapaklarıyla oldukça ilgimi çekti. Yapanın emeğine sağlık gerçekten bayıldım. İç kapakları da çok iyi olmuş. Kılıç ustası olma hayali olan Kayra kendini bir savaşın ortasında bulur. Sevdiklerinin ve diğer insanların yaşamı için girdiği bu savaşta çok şeyler öğrenir. Ejder Kral'ın ordusuna karşı durmak zorundadır. Aldığı eğitim ve özel yapım kılıcı ile sonunda ordunun karşısına çıkar kendi ordusu ile.

        Ejderhalar fantastik edebiyatta en sevdiğim canlılardandır benim. Gerçi bu kitap da kötü konumdalar ama olsun. Değişik bir konusu vardı kitabın. Savaş sahnelerinde falan soluksuz okudum. Ülkemizde fantastik edebiyat yazımı fazlaca tercih edilmiyor ve böyle bir ortamda, fantastik kitap çıkarmak gerçekten güzel bir cesaret. Bekir Bey'in yorumlarını beğendim kitap da ama yazımını geliştirmeli. Bölüm araları kısaydı. Bu yüzden mi bilmiyorum ama konular arasında kopukluk yaşadım ben. Daha fazla karakter betimlemesi olsaydı keşke. Gerçi kendim kafamda kurdum karakterleri bu yönden iyi oldu biraz. Hayal gücümü çalıştırmayı severim ama yine de biraz daha betimleme olmalıydı diye düşünüyorum. Ortalama bir kitaptı. Sevmedim diyemem, sevdim kitabı. Yazar birazcık daha kendini geliştirirse çok daha iyileri çıkar kaleminden eminim. Türk fantastik yazarlara önem vermeliyiz diye düşünüyorum. O yüzden bence bu seriye siz de şans verin.



           Puanım: 10/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Mart 2017 Perşembe

[GKBT] Ejder Kral - Bekir Sert - Carpe Diem Kitap




        Lahitteki Sır serisi kapaklarıyla oldukça ilgimi çekti. Yapanın emeğine sağlık gerçekten bayıldım. İç kapakları da çok iyi olmuş. Kılıç ustası olma hayali olan Kayra kendini bir savaşın ortasında bulur. Sevdiklerinin ve diğer insanların yaşamı için girdiği bu savaşta çok şeyler öğrenir. Ejder Kral'ın ordusuna karşı durmak zorundadır. Aldığı eğitim ve özel yapım kılıcı ile sonunda ordunun karşısına çıkar kendi ordusu ile.

        Ejderhalar fantastik edebiyatta en sevdiğim canlılardandır benim. Gerçi bu kitap da kötü konumdalar ama olsun. Değişik bir konusu vardı kitabın. Savaş sahnelerinde falan soluksuz okudum. Ülkemizde fantastik edebiyat yazımı fazlaca tercih edilmiyor ve böyle bir ortamda, fantastik kitap çıkarmak gerçekten güzel bir cesaret. Bekir Bey'in yorumlarını beğendim kitap da ama yazımını geliştirmeli. Bölüm araları kısaydı. Bu yüzden mi bilmiyorum ama konular arasında kopukluk yaşadım ben. Daha fazla karakter betimlemesi olsaydı keşke. Gerçi kendim kafamda kurdum karakterleri bu yönden iyi oldu biraz. Hayal gücümü çalıştırmayı severim ama yine de biraz daha betimleme olmalıydı diye düşünüyorum. Ortalama bir kitaptı. Sevmedim diyemem, sevdim kitabı. Yazar birazcık daha kendini geliştirirse çok daha iyileri çıkar kaleminden eminim. Türk fantastik yazarlara önem vermeliyiz diye düşünüyorum. O yüzden bence bu seriye siz de şans verin.



           Puanım: 10/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder