28 Şubat 2017 Salı

[GKBT] Kum Taneleri - Berna Aslıhan - Mendirek Yayınları - Yorum

04:39, BY Rabia Yentür -




   Kitaba puanım 10/6.5


 
       Kum Taneleri, kapağı ile oldukça ilgimi çeken bir kitap oldu. Mendirek Yayınları cidden iyi bir iş çıkarmış. Sert kapaklar zaten favorim her zaman. Konusundan biraz bahsetmem gerekirse; Azra 20 yaşında bir hukuk öğrencisi. Çocukluğunda ailesinin kaybetmesinin ardından Arat, Barış, Buğra ve Umut ona aile oluyor. Bir de Esra var tabii. Kızımızın en yakın arkadaşı.
      Ben aralarında ki sarsılmaz bağı çok sevdim. Buğra’nın her daim Azra’yı bir ağabey gibi koruyup kollamasını, Arat’ın belli etmemeye çalışsa bile Azra’yı düşünen hallerini falan. Aralarında ki diyaloglar oldukça iyiydi bence.  Ve komik.  Sadece karakterler çok git – gelliydi o yüzden kafa karışıklığı yaşasam da çok sorun olmadı o da. Azra cidden güçlü bir kadın. Dik duruşunu sevdim. Bir de bu kadar atarlı olmasaydın be gülüm. :D Ama benim kitapta ki asıl favorim Esra. Beybisim ya, anlatılmaz yaşanır diyorum sadece.
      Yazar’ın ilk kitabı anladığım kadarıyla. Biraz acemilik var ama ben sevdim dilini. Kendine has bir tarzı var. Zamanla o acemiliği de atacaktır eminim. Kapak cidden ama çok iyiydi. Yapanın emeğine sağlık. Beğendim, tavsiye ediyorum. Arka sayfalardan gördüğüm kadarıyla yazarımızın yeni kitapları sırada bekliyor. Merakla bekliyorum diğer kitaplarını. Başarılar dilerim yazım hayatında. 
          



         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

28 Şubat 2017 Salı

[GKBT] Kum Taneleri - Berna Aslıhan - Mendirek Yayınları - Yorum





   Kitaba puanım 10/6.5


 
       Kum Taneleri, kapağı ile oldukça ilgimi çeken bir kitap oldu. Mendirek Yayınları cidden iyi bir iş çıkarmış. Sert kapaklar zaten favorim her zaman. Konusundan biraz bahsetmem gerekirse; Azra 20 yaşında bir hukuk öğrencisi. Çocukluğunda ailesinin kaybetmesinin ardından Arat, Barış, Buğra ve Umut ona aile oluyor. Bir de Esra var tabii. Kızımızın en yakın arkadaşı.
      Ben aralarında ki sarsılmaz bağı çok sevdim. Buğra’nın her daim Azra’yı bir ağabey gibi koruyup kollamasını, Arat’ın belli etmemeye çalışsa bile Azra’yı düşünen hallerini falan. Aralarında ki diyaloglar oldukça iyiydi bence.  Ve komik.  Sadece karakterler çok git – gelliydi o yüzden kafa karışıklığı yaşasam da çok sorun olmadı o da. Azra cidden güçlü bir kadın. Dik duruşunu sevdim. Bir de bu kadar atarlı olmasaydın be gülüm. :D Ama benim kitapta ki asıl favorim Esra. Beybisim ya, anlatılmaz yaşanır diyorum sadece.
      Yazar’ın ilk kitabı anladığım kadarıyla. Biraz acemilik var ama ben sevdim dilini. Kendine has bir tarzı var. Zamanla o acemiliği de atacaktır eminim. Kapak cidden ama çok iyiydi. Yapanın emeğine sağlık. Beğendim, tavsiye ediyorum. Arka sayfalardan gördüğüm kadarıyla yazarımızın yeni kitapları sırada bekliyor. Merakla bekliyorum diğer kitaplarını. Başarılar dilerim yazım hayatında. 
          



         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder