30 Kasım 2016 Çarşamba

Külkedisinin Zayıflama Hikayesi / Aylem Güngördü / Nemesis Kitap - Yorum

02:44, BY Rabia Yentür -





     


                             






         


     Hangimiz masalları sevmezdi ki küçükken? Büyüdüklerinde bile sevmeye devam eden insanlar vardır eminim. Bende onlardanım. Masalların büyülü dünyasında kaybolmak, gerçek dünyada olmaktan çok daha iyi bana göre. Biz masal severler için tam burada işte bu kitap devreye giriyor. Külkedisinin Zayıflama Hikâyesi. Birazcık daha değişik versiyonu ile çocukluğumuzun günlerine dönmeye var mısınız?
       Ben bu kitabı okurken çok fazla şey geçirdi bana. Sadakat, dostluk, kötüler, iyiler ve yakışıklı bir prens vardı içinde. Ve bir kadının kendini değiştirmek istediğinde neler yapabileceğini okudum. Çok fazla ilham aldım okurken ve bende kendime küçük bir liste hazırladım.
       Kilolu bir kadının hikâyesini okuyoruz. Öykü, bir dergide köşe yazarlığı yapan, yemek yapmayı ve yemeği çok seven kendi halinde içimizden bir kadın… Kitap boyunca çok söveceğiniz Seçil’den intikam almak ve patronu Bora’yı tavlamak için zayıflama karar veriyor. Bir yandan da köşe yazarlığında ‘ Külkedisi’ ismi ile popülerliği artmaya devam ediyor.
     Yukarıda da dedim ya Öykü içimizden birisi. Ben, sen, bir başkası… Toplumun ön yargılarını ve kendi istediklerini dayattığı birçok kadından birisi. Bir prenses olmaya karar veriyor ve bu yolda ona destek olan insanlarla yeni bir Öykü yaratıyor. Kuzeni Melis, akıl hocası ve dostu olan Berk ve insanları Sihirli Kitap Dükkânında bir kahve ve kek eşliğinde, şömine kenarında güzel bir gün geçirmeye davet eden Tolga. ( Burada not eklemek istiyorum, umarım bir yerlerde bir Tolga beni bekliyordur. ) Yazarın dili kesinlikle çok güzeldi. Sıkılmadan çok güzel bir maceraya davet ediyor sizi. Keşke daha önce alıp okusaymışım dedim elimden bıraktığımda. Çünkü hayatımın gidişatı konusunda bana çok fazla ilham verdi. Yazara bol öpücüklerimi gönderiyorum bu noktada.
     Ve bir şey demek istiyorum sizlere. Nasıl olursanız olun eğer kendinizden mutluysanız bırakın öyle kalın. Bir gün sizi siz olduğunuz için sevecek birisini eminim bulacaksınız.
    
      Çok fazla güleceğiniz, bazı yerlerde sinirden delireceğiniz, Öykü ile birlikte bazen üzüleceğiniz bir maceraya evet diyorsanız hadi bir kitapçı dükkânına gidin ve bu kitaba sahip olun. Kim bilir, belki de sizin prensiniz/prensesiniz orada bekliyordur sizi?

                 Sihirli masallarla dolu günler dilerim hepinize :*
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Kasım 2016 Çarşamba

Külkedisinin Zayıflama Hikayesi / Aylem Güngördü / Nemesis Kitap - Yorum






     


                             






         


     Hangimiz masalları sevmezdi ki küçükken? Büyüdüklerinde bile sevmeye devam eden insanlar vardır eminim. Bende onlardanım. Masalların büyülü dünyasında kaybolmak, gerçek dünyada olmaktan çok daha iyi bana göre. Biz masal severler için tam burada işte bu kitap devreye giriyor. Külkedisinin Zayıflama Hikâyesi. Birazcık daha değişik versiyonu ile çocukluğumuzun günlerine dönmeye var mısınız?
       Ben bu kitabı okurken çok fazla şey geçirdi bana. Sadakat, dostluk, kötüler, iyiler ve yakışıklı bir prens vardı içinde. Ve bir kadının kendini değiştirmek istediğinde neler yapabileceğini okudum. Çok fazla ilham aldım okurken ve bende kendime küçük bir liste hazırladım.
       Kilolu bir kadının hikâyesini okuyoruz. Öykü, bir dergide köşe yazarlığı yapan, yemek yapmayı ve yemeği çok seven kendi halinde içimizden bir kadın… Kitap boyunca çok söveceğiniz Seçil’den intikam almak ve patronu Bora’yı tavlamak için zayıflama karar veriyor. Bir yandan da köşe yazarlığında ‘ Külkedisi’ ismi ile popülerliği artmaya devam ediyor.
     Yukarıda da dedim ya Öykü içimizden birisi. Ben, sen, bir başkası… Toplumun ön yargılarını ve kendi istediklerini dayattığı birçok kadından birisi. Bir prenses olmaya karar veriyor ve bu yolda ona destek olan insanlarla yeni bir Öykü yaratıyor. Kuzeni Melis, akıl hocası ve dostu olan Berk ve insanları Sihirli Kitap Dükkânında bir kahve ve kek eşliğinde, şömine kenarında güzel bir gün geçirmeye davet eden Tolga. ( Burada not eklemek istiyorum, umarım bir yerlerde bir Tolga beni bekliyordur. ) Yazarın dili kesinlikle çok güzeldi. Sıkılmadan çok güzel bir maceraya davet ediyor sizi. Keşke daha önce alıp okusaymışım dedim elimden bıraktığımda. Çünkü hayatımın gidişatı konusunda bana çok fazla ilham verdi. Yazara bol öpücüklerimi gönderiyorum bu noktada.
     Ve bir şey demek istiyorum sizlere. Nasıl olursanız olun eğer kendinizden mutluysanız bırakın öyle kalın. Bir gün sizi siz olduğunuz için sevecek birisini eminim bulacaksınız.
    
      Çok fazla güleceğiniz, bazı yerlerde sinirden delireceğiniz, Öykü ile birlikte bazen üzüleceğiniz bir maceraya evet diyorsanız hadi bir kitapçı dükkânına gidin ve bu kitaba sahip olun. Kim bilir, belki de sizin prensiniz/prensesiniz orada bekliyordur sizi?

                 Sihirli masallarla dolu günler dilerim hepinize :*
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder