11 Kasım 2016 Cuma

[GKBT] İki Mükemmel Hata/ Fatih Murat Arsal/ Ephesus Yayınları - Yorum

07:01, BY Rabia Yentür -




                     Fatih Murat Arsal kalemi ile çok önceden Facebook sayfası vasıtasıyla tanışmıştım zaten. Kitaplarını kütüphanemde görmek, onları tekrar tekrar okumak çok büyük bir zevk oldu benim için. Özellikle yeni Ephesus baskıları kesinlikle şahane. Ciltli kitap hastası olarak kalp çıkartıyorum gözlerimden. Bir FMArsal klasiği olarak gene harika ötesi bir romanla karşı karşıyayız. Bir erkeğin kaleminden böyle güzel cümlelerin ve harika bir aşkın çıkması hem hayret verici hem de şahane. Bir yerlerde hala romantik adamların olduğunu bilmek güzel hissettiriyor. Daha önce bir FMArsal romanı okuduysanız, duyguların kitaptan size geçtiğini fark etmişsinizdir. Her türlü duyguyu son raddede okuyorsunuz çünkü. Kıskançlık, aşk, sevgi, nefret, tutku ve çekim… Aile ve arkadaşlık. Tüm bunlar sayfalardan içinize doğru akıyor. Ve elbette FMArsal erkeklerinin ve kadınlarının ne kadar kusursuz olduğunu da biliyorsunuzdur. Gerçekten dünyada olamayacak bir güzellikteler. Mükemmel bir hayal gücünden çıktıkları buradan belli aslında. Tasvirlerini okurken iç çekmeden edemiyorsunuz. Zaten yazım dili bir harika ve her seferinde çok daha geliştiriyor kendini. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama cümleleri kuruş tarzı çok farklı ve duygu yüklü. Her sahneyi okurken, beyninizde yaşatabiliyorsunuz yani. 
           İki Mükemmel Hata’yı okurken çok daha geliştiğini gördüm Fatih Bey’in. Bir sonraki kitabını sabırsızlıkla beklememe neden oldu bu elbette. Neresinden tutsam spoi vereceğimi hissediyorum o yüzden fazla konuya girmemeye çalışarak üstünden bir yorum yazacağım size. Ayça ile Ayhan’ı okuyoruz bu kitap da.  Ayça yaşadığı hüzünlere rağmen ayakta durmayı beceren ve onu seven insanlara sahip bir kadın. İyi bir işi, güzel bir ailesi var. İki Renk Aşk’ı okuyanlar az çok Ayça’nın olayını biliyordur, bilmeyenler için girmiyorum o taraflara. Ayhan ise nasıl seveyim bilemediğim, güzel yürekli, harika dokunuşlara sahip bir adam. Nasıl seveceğimi bilemedim çünkü o adamı sevmenin çok yolu var. Sevmemek zaten mümkün değil bence. Gerçi kızdığımda oldu ama o kadar. Sonra hemen geçti. :D Okuduğum en değişik adamlardan birisi olduğu da bir gerçek tabi.
           Ayrıca diğer kitaplarda ki karakterleri de görmek sevindirdi beni. Özlemişim hepsini. Bu kitapların en sevdiğim yanı illa konunun bir yerinde karakterlerin birbirleriyle bağlantılarını görüyoruz. Hem hafızamızı tazeliyoruz hem de eskileri yeniden okuyoruz. Klasik bir FMArsal romanında olduğu gibi bol bol ateşin sözünü verebilirim size. Ve gerçekten komik bir kitaptı. Okurken eğlendiğim sahneler oldu. Özellikle kitabın ilk yarısında. Ayhan’ın haşarı çocuk tavırları, Ayça’nın dik başlı ( Gerçi böyle dediğime bakmayın Ayhan’ın elleri altında bildiğin kuzu. Ateşli olanından.  *-* ) halleri falan derken ne ara elime aldım, ne ara bitirdim bilemedim. Özlemişim FMArsal okumayı. Umarım yeni kitabını hemen elimize alırız ve Fatih Bey ömrü yettikçe yazmaya devam eder.

            10/10         

1 yorum:

  1. Çok teşekkürler bu içten yorum için. Yeni romanlarda görüşürüz diler. :)

    YanıtlaSil

11 Kasım 2016 Cuma

[GKBT] İki Mükemmel Hata/ Fatih Murat Arsal/ Ephesus Yayınları - Yorum





                     Fatih Murat Arsal kalemi ile çok önceden Facebook sayfası vasıtasıyla tanışmıştım zaten. Kitaplarını kütüphanemde görmek, onları tekrar tekrar okumak çok büyük bir zevk oldu benim için. Özellikle yeni Ephesus baskıları kesinlikle şahane. Ciltli kitap hastası olarak kalp çıkartıyorum gözlerimden. Bir FMArsal klasiği olarak gene harika ötesi bir romanla karşı karşıyayız. Bir erkeğin kaleminden böyle güzel cümlelerin ve harika bir aşkın çıkması hem hayret verici hem de şahane. Bir yerlerde hala romantik adamların olduğunu bilmek güzel hissettiriyor. Daha önce bir FMArsal romanı okuduysanız, duyguların kitaptan size geçtiğini fark etmişsinizdir. Her türlü duyguyu son raddede okuyorsunuz çünkü. Kıskançlık, aşk, sevgi, nefret, tutku ve çekim… Aile ve arkadaşlık. Tüm bunlar sayfalardan içinize doğru akıyor. Ve elbette FMArsal erkeklerinin ve kadınlarının ne kadar kusursuz olduğunu da biliyorsunuzdur. Gerçekten dünyada olamayacak bir güzellikteler. Mükemmel bir hayal gücünden çıktıkları buradan belli aslında. Tasvirlerini okurken iç çekmeden edemiyorsunuz. Zaten yazım dili bir harika ve her seferinde çok daha geliştiriyor kendini. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama cümleleri kuruş tarzı çok farklı ve duygu yüklü. Her sahneyi okurken, beyninizde yaşatabiliyorsunuz yani. 
           İki Mükemmel Hata’yı okurken çok daha geliştiğini gördüm Fatih Bey’in. Bir sonraki kitabını sabırsızlıkla beklememe neden oldu bu elbette. Neresinden tutsam spoi vereceğimi hissediyorum o yüzden fazla konuya girmemeye çalışarak üstünden bir yorum yazacağım size. Ayça ile Ayhan’ı okuyoruz bu kitap da.  Ayça yaşadığı hüzünlere rağmen ayakta durmayı beceren ve onu seven insanlara sahip bir kadın. İyi bir işi, güzel bir ailesi var. İki Renk Aşk’ı okuyanlar az çok Ayça’nın olayını biliyordur, bilmeyenler için girmiyorum o taraflara. Ayhan ise nasıl seveyim bilemediğim, güzel yürekli, harika dokunuşlara sahip bir adam. Nasıl seveceğimi bilemedim çünkü o adamı sevmenin çok yolu var. Sevmemek zaten mümkün değil bence. Gerçi kızdığımda oldu ama o kadar. Sonra hemen geçti. :D Okuduğum en değişik adamlardan birisi olduğu da bir gerçek tabi.
           Ayrıca diğer kitaplarda ki karakterleri de görmek sevindirdi beni. Özlemişim hepsini. Bu kitapların en sevdiğim yanı illa konunun bir yerinde karakterlerin birbirleriyle bağlantılarını görüyoruz. Hem hafızamızı tazeliyoruz hem de eskileri yeniden okuyoruz. Klasik bir FMArsal romanında olduğu gibi bol bol ateşin sözünü verebilirim size. Ve gerçekten komik bir kitaptı. Okurken eğlendiğim sahneler oldu. Özellikle kitabın ilk yarısında. Ayhan’ın haşarı çocuk tavırları, Ayça’nın dik başlı ( Gerçi böyle dediğime bakmayın Ayhan’ın elleri altında bildiğin kuzu. Ateşli olanından.  *-* ) halleri falan derken ne ara elime aldım, ne ara bitirdim bilemedim. Özlemişim FMArsal okumayı. Umarım yeni kitabını hemen elimize alırız ve Fatih Bey ömrü yettikçe yazmaya devam eder.

            10/10         

1 yorum:

  1. Çok teşekkürler bu içten yorum için. Yeni romanlarda görüşürüz diler. :)

    YanıtlaSil