30 Kasım 2016 Çarşamba

Gizemli Erkek Avcısı / Aylem Güngördü/ Nemesis Kitap - Yorum

04:11, BY Rabia Yentür -







    Masallar mutlu sonla bitse bile sonrasında neler olduğunu merak etmiyor musunuz? Ben ediyorum. Külkedisinin Zayıflama Hikayesinin devam kitabı olan Gizemli Erkek Avcısında Öykü, Tolga ve diğer karakterlerin neler yaptığını öğrenirken ilk kitaptan hatırlayacağımız ve kesinlikle nefretimizi kazanan Seçil karakterini okuyoruz baş rolde. İlk kitabı okumadıysanız buradan sonra sizi dışarıya almam gerekecek. Spoi yeme olasılığınız var Gerçi elimden geldiğince vermemeye çalışacağım ama siz gene de yaklaşmayın.
       Bildiğiniz üzere Seçil’in gerçek kimliğini sonlara doğru çözmüştük. Koca kitap boyunca ağız burun dalmak istediğim hatuna kitabın sonlarında bir ısındım bir ısındım öyle böyle değil. Gizemli Erkek Avcısında ise ağzını burnunu yiyesim geldi. Bence Seçil çok harika bir karakter olarak yaratılmış. İçinde yatan o küçük kadını tanımak güzeldi. Gerçekten sevilmeyi hak edenlerden.
          Baran ile – burada Baran'ın Tolga'nın kardeşi olması dışında herhangi bir spoi vermeyeceğim, hala ilk kitabı okumayıp da bu yoruma devam eden canımlar varsa okusunlar görsünler. :* - ilk kitabın sonunda tanışan ve etkilenen kızımızın hikayesini okuyoruz. Kendisi de bir yerde çok fazla kabul etmese de bal gibi de aşık oluyor adama. Ama hak veriyorum şimdi. Baran aşık olunacak adam şimdi. İki kardeş gönlümü çaldılar resmen. :D Kitap bence aşırı kısaydı bu anlamda sevmedim. 600 sayfa olsa okurdum yani. Onun haricinde ilk kitapta Öykü’den de çok şey saklandı farkındayım ama bu kitap da Öykü’nün Seçil'e arkadaşım deyip de bir şeyler saklaması kızdırdı beni. Tolga ve Öykü de dahil olmak üzere herkes Gizemli Erkek Avcısının kim olduğunu bilirken, Seçil’den saklanması hiç hoş değildi. Ben Seçil’in yerinde olsam daha büyük tepki verirdim.
         Ah Baran… Çok sevdim ya Baran’ı. Cidden favori kitap karakterlerim arasına girdi. Keşke daha uzun olsaydı kitap diyorum ya. Bence Baran’ın düşüncelerini falan da bolcana okumalıydık. Kesinlikle Baran ve Seçil ikilisi birbirine aşırı yakışan çiftler arasında. Kimya var abi bir kere aralarında.
        Bir tane daha devam kitabı gelir mi bilmiyorum ama gelirse de süper olur. – Yazar burada kitabın yazarına alttan tatliş bir rica da bulunuyor. *-* -
      
             Masallardan kopmamanız dileği ile sihirli günler dilerim. 



           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Kasım 2016 Çarşamba

Gizemli Erkek Avcısı / Aylem Güngördü/ Nemesis Kitap - Yorum








    Masallar mutlu sonla bitse bile sonrasında neler olduğunu merak etmiyor musunuz? Ben ediyorum. Külkedisinin Zayıflama Hikayesinin devam kitabı olan Gizemli Erkek Avcısında Öykü, Tolga ve diğer karakterlerin neler yaptığını öğrenirken ilk kitaptan hatırlayacağımız ve kesinlikle nefretimizi kazanan Seçil karakterini okuyoruz baş rolde. İlk kitabı okumadıysanız buradan sonra sizi dışarıya almam gerekecek. Spoi yeme olasılığınız var Gerçi elimden geldiğince vermemeye çalışacağım ama siz gene de yaklaşmayın.
       Bildiğiniz üzere Seçil’in gerçek kimliğini sonlara doğru çözmüştük. Koca kitap boyunca ağız burun dalmak istediğim hatuna kitabın sonlarında bir ısındım bir ısındım öyle böyle değil. Gizemli Erkek Avcısında ise ağzını burnunu yiyesim geldi. Bence Seçil çok harika bir karakter olarak yaratılmış. İçinde yatan o küçük kadını tanımak güzeldi. Gerçekten sevilmeyi hak edenlerden.
          Baran ile – burada Baran'ın Tolga'nın kardeşi olması dışında herhangi bir spoi vermeyeceğim, hala ilk kitabı okumayıp da bu yoruma devam eden canımlar varsa okusunlar görsünler. :* - ilk kitabın sonunda tanışan ve etkilenen kızımızın hikayesini okuyoruz. Kendisi de bir yerde çok fazla kabul etmese de bal gibi de aşık oluyor adama. Ama hak veriyorum şimdi. Baran aşık olunacak adam şimdi. İki kardeş gönlümü çaldılar resmen. :D Kitap bence aşırı kısaydı bu anlamda sevmedim. 600 sayfa olsa okurdum yani. Onun haricinde ilk kitapta Öykü’den de çok şey saklandı farkındayım ama bu kitap da Öykü’nün Seçil'e arkadaşım deyip de bir şeyler saklaması kızdırdı beni. Tolga ve Öykü de dahil olmak üzere herkes Gizemli Erkek Avcısının kim olduğunu bilirken, Seçil’den saklanması hiç hoş değildi. Ben Seçil’in yerinde olsam daha büyük tepki verirdim.
         Ah Baran… Çok sevdim ya Baran’ı. Cidden favori kitap karakterlerim arasına girdi. Keşke daha uzun olsaydı kitap diyorum ya. Bence Baran’ın düşüncelerini falan da bolcana okumalıydık. Kesinlikle Baran ve Seçil ikilisi birbirine aşırı yakışan çiftler arasında. Kimya var abi bir kere aralarında.
        Bir tane daha devam kitabı gelir mi bilmiyorum ama gelirse de süper olur. – Yazar burada kitabın yazarına alttan tatliş bir rica da bulunuyor. *-* -
      
             Masallardan kopmamanız dileği ile sihirli günler dilerim. 



           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder