24 Ekim 2016 Pazartesi

Kağıttan Hayaller - Dawn O'porter - Novella Dinamik+ Yorum

04:27, BY Rabia Yentür -









             Yeni bir yorum gününden hepinize tekrar merhaba. Gevezeler olarak sıradaki turumuz Novella Dinamik yayınlarından çıkan Kağıttan Hayaller kitabı oldu. Kağıttan Uçakların turunu biz yapmıştık ve ekipçe ilk kitabı oldukça beğenmiştik. Yorumum hemen şurada. İkinci kitabı da beğendiğimi söyleyebilirim. Biraz tereddütle başlamıştım, yazar nasıl yazdı, konuyu nasıl devam ettirdi diye ama hayal kırıklığına uğramadım. Renee ile Flo artık genç bir kadın olma yolunda ilerliyorlardı. Gençliğin verdiği heyecan, asilik, kafa karışıklığı ve tutkuyu işlemişti yazar. Bu tip olaylardan hepimiz geçtiği için, seriyi zaten kendime yakın buluyordum. İlk kitabın ardından dostluklarına daha sıkı bir şekilde sarılan ikili için birçok şey değişmek üzere. Gelecekleri için kaygılarının yanında, üniversite heyecanı ve kendilerini bulma çabalarını okuyoruz. Yeni arkadaşlıkları, aşklarını ve ilk kitabın sonrasında aileleri ile olan iletişimlerini görmek tatmin etti beni. Kağıttan Uçaklardan sonra bir boşluk hissi oluşmuştu bende çünkü. Bazı durumlarda yadırgasam da kültür farklılığı nedeniyle fazla umursamamaya çalıştım. Onun dışında hiçbir sorun yoktu kitap da. 
         Yazarın dili zaten oldukça akıcı. Hemen okuyabilirsiniz benim gibi kitap okuyamam durumundan muzdarip olmadığınız durumlarda. Evet, son zamanlarda neredeyse her tur aynı şeyden yakındım ama ne yapayım kitap okumak zor geliyor resmen. L
           İlk kitap gibi bence bununda kapağı çok hoştu ve uyumluydu. Güzel bir seri, hoş kapaklar ve her genç kadının hayatının belirli dönemlerinde yaşadıkları zorlukları ve karışıklıkları içeren güzel bir arkadaşlık hikayesini kaçırmayın derim.

         Puanım 10/8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Ekim 2016 Pazartesi

Kağıttan Hayaller - Dawn O'porter - Novella Dinamik+ Yorum










             Yeni bir yorum gününden hepinize tekrar merhaba. Gevezeler olarak sıradaki turumuz Novella Dinamik yayınlarından çıkan Kağıttan Hayaller kitabı oldu. Kağıttan Uçakların turunu biz yapmıştık ve ekipçe ilk kitabı oldukça beğenmiştik. Yorumum hemen şurada. İkinci kitabı da beğendiğimi söyleyebilirim. Biraz tereddütle başlamıştım, yazar nasıl yazdı, konuyu nasıl devam ettirdi diye ama hayal kırıklığına uğramadım. Renee ile Flo artık genç bir kadın olma yolunda ilerliyorlardı. Gençliğin verdiği heyecan, asilik, kafa karışıklığı ve tutkuyu işlemişti yazar. Bu tip olaylardan hepimiz geçtiği için, seriyi zaten kendime yakın buluyordum. İlk kitabın ardından dostluklarına daha sıkı bir şekilde sarılan ikili için birçok şey değişmek üzere. Gelecekleri için kaygılarının yanında, üniversite heyecanı ve kendilerini bulma çabalarını okuyoruz. Yeni arkadaşlıkları, aşklarını ve ilk kitabın sonrasında aileleri ile olan iletişimlerini görmek tatmin etti beni. Kağıttan Uçaklardan sonra bir boşluk hissi oluşmuştu bende çünkü. Bazı durumlarda yadırgasam da kültür farklılığı nedeniyle fazla umursamamaya çalıştım. Onun dışında hiçbir sorun yoktu kitap da. 
         Yazarın dili zaten oldukça akıcı. Hemen okuyabilirsiniz benim gibi kitap okuyamam durumundan muzdarip olmadığınız durumlarda. Evet, son zamanlarda neredeyse her tur aynı şeyden yakındım ama ne yapayım kitap okumak zor geliyor resmen. L
           İlk kitap gibi bence bununda kapağı çok hoştu ve uyumluydu. Güzel bir seri, hoş kapaklar ve her genç kadının hayatının belirli dönemlerinde yaşadıkları zorlukları ve karışıklıkları içeren güzel bir arkadaşlık hikayesini kaçırmayın derim.

         Puanım 10/8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder