7 Ekim 2016 Cuma

[GKBT] Mekanik Aşk/ Zeliha Eren/ Ephesus Yayınları- Yorum

03:33, BY Rabia Yentür -


           


             Bol bol güldüren bir kitapla karşınızdayım. Mekanik aşk yazarın okuduğum ilk kitabı ama siz siz olun benim hatama düşmeyin önce gidip ilk kitabı okuyun. Yoksa benim gibi bu nasıl olmuştu ya moduna girebilirsiniz. Neyse ki okuyanlar vardı da onlara sordum öğrendim. Ha spoi yedim ama olsundu hemen ilk kitabı alıp okuyacağım.

            Alex ve Julia'nın daha gençken tanıştığı dönemi görüyoruz. Julia ilk gördüğünde Alex'den ne kadar etkilense de daha sonra yaptıkları onu genç adamdan soğutuyor ve bir nefrete dönüştürüyor. Ve yıllar sonra tekrar karşılaştıklarında Julia beklediğim gibi Alex'in canına okuyor.
                 Kitap ilerledikçe resmen kurgu sizi içine içine çekiyor. Sıradanlıktan uzak, heyecan ve macera dolu bir yolculuğa çıkıyorsunuz. Yazarın dili de okunaklı ve rahat olunca bir solukta biten bir kitap çıkıyor ortaya elbette. O çekişmeleri ve birbirlerine çekilmeleri, Alex'in Julia'yı kızdırma sahneleri, Julia'nın Alex'e karşı koyan ama koyamayan atışmaları kitabı farklı bir boyuta taşımıştı. Romantik aşklar, deli dolu karakterler seviyorsanız bu kitap tam size göre.
               BİS ajanlarını çok sevdim. Sırf onlar için bile gidip kitabı alıp okuyacağım yani. Her biri ayrı güzel, ayrı renkli. Birbirlerine bağlılıkları çok hoşuma gitti. Zaten ajan vs tarzı konuları seven birisi olarak bu kitap serisi beni kendine bağladı. İç dünyaları olsun, olaylar olsun çok iyi aktarılmıştı.
             Kitabın kapak tasarımı da bir harikaydı ama ben özellikle içteki cildin tasarımına aşık oldum. İç tasarımı da çok hoştu ama cildin tasarımına bakıp bakıp iç çekiyorum. Ephesus yayınları son dönemde cidden harika işler çıkartmaya başladı Mekanik Aşk'da bir örnek. Sevdim, öneriyorum ve puanım 10 10 ve 10 :D

               Bol kitaplı günler dilerim! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Ekim 2016 Cuma

[GKBT] Mekanik Aşk/ Zeliha Eren/ Ephesus Yayınları- Yorum



           


             Bol bol güldüren bir kitapla karşınızdayım. Mekanik aşk yazarın okuduğum ilk kitabı ama siz siz olun benim hatama düşmeyin önce gidip ilk kitabı okuyun. Yoksa benim gibi bu nasıl olmuştu ya moduna girebilirsiniz. Neyse ki okuyanlar vardı da onlara sordum öğrendim. Ha spoi yedim ama olsundu hemen ilk kitabı alıp okuyacağım.

            Alex ve Julia'nın daha gençken tanıştığı dönemi görüyoruz. Julia ilk gördüğünde Alex'den ne kadar etkilense de daha sonra yaptıkları onu genç adamdan soğutuyor ve bir nefrete dönüştürüyor. Ve yıllar sonra tekrar karşılaştıklarında Julia beklediğim gibi Alex'in canına okuyor.
                 Kitap ilerledikçe resmen kurgu sizi içine içine çekiyor. Sıradanlıktan uzak, heyecan ve macera dolu bir yolculuğa çıkıyorsunuz. Yazarın dili de okunaklı ve rahat olunca bir solukta biten bir kitap çıkıyor ortaya elbette. O çekişmeleri ve birbirlerine çekilmeleri, Alex'in Julia'yı kızdırma sahneleri, Julia'nın Alex'e karşı koyan ama koyamayan atışmaları kitabı farklı bir boyuta taşımıştı. Romantik aşklar, deli dolu karakterler seviyorsanız bu kitap tam size göre.
               BİS ajanlarını çok sevdim. Sırf onlar için bile gidip kitabı alıp okuyacağım yani. Her biri ayrı güzel, ayrı renkli. Birbirlerine bağlılıkları çok hoşuma gitti. Zaten ajan vs tarzı konuları seven birisi olarak bu kitap serisi beni kendine bağladı. İç dünyaları olsun, olaylar olsun çok iyi aktarılmıştı.
             Kitabın kapak tasarımı da bir harikaydı ama ben özellikle içteki cildin tasarımına aşık oldum. İç tasarımı da çok hoştu ama cildin tasarımına bakıp bakıp iç çekiyorum. Ephesus yayınları son dönemde cidden harika işler çıkartmaya başladı Mekanik Aşk'da bir örnek. Sevdim, öneriyorum ve puanım 10 10 ve 10 :D

               Bol kitaplı günler dilerim! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder