15 Ekim 2016 Cumartesi

[GKBT] Aşktan Sabıkalı/ Merve Duman/ Mortena Yayınları

05:02, BY Rabia Yentür -



             Yeni bir tur yorumundan merhaba hepinize. ^^ Aşktan Sabıkalının çıkacağını duyduğum andan beri merak ediyordum. Kitabı okumak için ilk elime aldığım anda da merakımı tatmin edeceğini anlamıştım. Kitap ilk sayfadan itibaren beni tam anlamıyla kendine bağlamıştı. Her bir sayfanın ardından merak içerisinde diğer kısma geçerken kitabın ne ara bittiğini anlamadım bile. Ki bu ara kitap okuyamadığımı düşünürsek beni kendine sıkı bağladı. 
         Kitap manyak Bihter’in operasyonuyla başlıyor. Kızımız cinayet masasında polis. Gelişen olaylar sonucu  aldığı uzaklaştırma ile tam bir oh ulan diyecekken ‘Kancalı’ lakaplı amirinin verdiği yeni görevi ile baya bir sövüyor. Gittiği evde bazı olaylar sonucu küçük, yaramaz ve en az Bihter kadar cadı bir kızın bakıcı olduğunu öğreniyor. Buradan sonra da olaylar başlıyor zaten. Buse’nin babası Savaş ile de karşılaşması ile evin içindeki elektrik arttıkça artıyor. E bize de çok eğlenceli bir kitabı okumak kalıyor geriye. Bihter ve Buse, Bihter ve Savaş, Savaş ve Atakan, Atakan ve Şebnem, Bihter ve Nazım, Sedef ve Serkan, Bihter ve Sedef ve elbette Kancalı ile olan yer yer eğlenceli, yer yer küfürlü sahneleri okumak cidden aşırı eğlenceliydi. Kahkahalara boğuldum okurken. Yazarın dilini aşırı sevdiğimi söylemeliyim. Çok eğlenceli bir, mükemmel ötesi karakterler derken ortaya baya iyi bir kitap çıkmış. Yan karakterleri aşırı derecede sevdim. Bu kitap daha uzun olsaydı seve seve okurdum bence.
       Mortena Yayınları yeni bir yayın evi çoğunuzun bildiği gibi. Ama çıkardıkları kitaplar cidden çok harika. Özellikle kapaklarına bayılıyorum ki Aşktan Sabıkalının da kapağı aşırı hoşuma gitti. 
          Ateşli bir polisiye komedisi okumak istiyorsanız sizi de şöyle alabilirim. Sevgiyle kalın. <3 o:p="">


                    10/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

15 Ekim 2016 Cumartesi

[GKBT] Aşktan Sabıkalı/ Merve Duman/ Mortena Yayınları




             Yeni bir tur yorumundan merhaba hepinize. ^^ Aşktan Sabıkalının çıkacağını duyduğum andan beri merak ediyordum. Kitabı okumak için ilk elime aldığım anda da merakımı tatmin edeceğini anlamıştım. Kitap ilk sayfadan itibaren beni tam anlamıyla kendine bağlamıştı. Her bir sayfanın ardından merak içerisinde diğer kısma geçerken kitabın ne ara bittiğini anlamadım bile. Ki bu ara kitap okuyamadığımı düşünürsek beni kendine sıkı bağladı. 
         Kitap manyak Bihter’in operasyonuyla başlıyor. Kızımız cinayet masasında polis. Gelişen olaylar sonucu  aldığı uzaklaştırma ile tam bir oh ulan diyecekken ‘Kancalı’ lakaplı amirinin verdiği yeni görevi ile baya bir sövüyor. Gittiği evde bazı olaylar sonucu küçük, yaramaz ve en az Bihter kadar cadı bir kızın bakıcı olduğunu öğreniyor. Buradan sonra da olaylar başlıyor zaten. Buse’nin babası Savaş ile de karşılaşması ile evin içindeki elektrik arttıkça artıyor. E bize de çok eğlenceli bir kitabı okumak kalıyor geriye. Bihter ve Buse, Bihter ve Savaş, Savaş ve Atakan, Atakan ve Şebnem, Bihter ve Nazım, Sedef ve Serkan, Bihter ve Sedef ve elbette Kancalı ile olan yer yer eğlenceli, yer yer küfürlü sahneleri okumak cidden aşırı eğlenceliydi. Kahkahalara boğuldum okurken. Yazarın dilini aşırı sevdiğimi söylemeliyim. Çok eğlenceli bir, mükemmel ötesi karakterler derken ortaya baya iyi bir kitap çıkmış. Yan karakterleri aşırı derecede sevdim. Bu kitap daha uzun olsaydı seve seve okurdum bence.
       Mortena Yayınları yeni bir yayın evi çoğunuzun bildiği gibi. Ama çıkardıkları kitaplar cidden çok harika. Özellikle kapaklarına bayılıyorum ki Aşktan Sabıkalının da kapağı aşırı hoşuma gitti. 
          Ateşli bir polisiye komedisi okumak istiyorsanız sizi de şöyle alabilirim. Sevgiyle kalın. <3 o:p="">


                    10/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder