14 Ekim 2016 Cuma

[GKBT] Aşktan Sabıkalı/ Merve Duman/ Mortena Yayınları - Karakter Tanıtımı

07:13, BY Rabia Yentür -





        Yepyeni bir tur gününden hepinize merhaba. Yeni turumuzda Mortena Yayınlarından çıkan Aşktan Sabıkalı kitabının karakterlerini beraber tanıyacağız. Keyifli okumalar dilerim. ^^


         



         







     Biraz manyak, biraz çatlak, çokcana deli ama esaslı kadınımız Bihter. Her ne kadar kitapta ki her Bihter isminde aklıma Aşk-ı Memnu da ki nefret ettiğim yuva yıkıcı gelse de polis Bihter'imiz resmen ismi bana geri sevdirdi. Delikanlı gibi hatundu yeminle. Ha kızı deli çıkaracaklardı o ayrı. Gerçi zaten deli de işte daha fazla deli çıkacaktı yavrucak. Gayet de üstlerinden geldi bence. Sevdim seni hatun desem duymayacaksın ama olsundu be güzelim ben sevdim seni.







         Ne desem ki? Öncelikle o güzel gözlerinden öperim. Bihter manyağını ne kadar sevdiysem şu herifi de aynı oranda sevmiş olabilirim. Gerçi Bihter bir adım önde ya hala. Boşuna mıknatıs demiyorum ben bu herife. Kendi gibi nerede arıza var çekiyor adam. Belki de bundan, bu kadar sevmem. Beni bilen bilir. Arıza adamları pek bir severim.






       


Esas kızımın yakın arkadaşı. Güzel, tuttuğunu koparan, birazcık deli dolu. Kendisini pek sevdim efenim. Özellikle Bihter ile sahnelerinde gül gül öldüğümü de dile getirmek isterim.






 Çapkın, esprili ve tam bir yenilesi kişidir kendisi. Huyunu suyunu sevdiğim adamlardandır. Bu tip adamlar dellendirir arada bilirsiniz ama sevmekten vazgeçemezsiniz ya hani... Hah tam onlardan Serkan'da. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Ekim 2016 Cuma

[GKBT] Aşktan Sabıkalı/ Merve Duman/ Mortena Yayınları - Karakter Tanıtımı






        Yepyeni bir tur gününden hepinize merhaba. Yeni turumuzda Mortena Yayınlarından çıkan Aşktan Sabıkalı kitabının karakterlerini beraber tanıyacağız. Keyifli okumalar dilerim. ^^


         



         







     Biraz manyak, biraz çatlak, çokcana deli ama esaslı kadınımız Bihter. Her ne kadar kitapta ki her Bihter isminde aklıma Aşk-ı Memnu da ki nefret ettiğim yuva yıkıcı gelse de polis Bihter'imiz resmen ismi bana geri sevdirdi. Delikanlı gibi hatundu yeminle. Ha kızı deli çıkaracaklardı o ayrı. Gerçi zaten deli de işte daha fazla deli çıkacaktı yavrucak. Gayet de üstlerinden geldi bence. Sevdim seni hatun desem duymayacaksın ama olsundu be güzelim ben sevdim seni.







         Ne desem ki? Öncelikle o güzel gözlerinden öperim. Bihter manyağını ne kadar sevdiysem şu herifi de aynı oranda sevmiş olabilirim. Gerçi Bihter bir adım önde ya hala. Boşuna mıknatıs demiyorum ben bu herife. Kendi gibi nerede arıza var çekiyor adam. Belki de bundan, bu kadar sevmem. Beni bilen bilir. Arıza adamları pek bir severim.






       


Esas kızımın yakın arkadaşı. Güzel, tuttuğunu koparan, birazcık deli dolu. Kendisini pek sevdim efenim. Özellikle Bihter ile sahnelerinde gül gül öldüğümü de dile getirmek isterim.






 Çapkın, esprili ve tam bir yenilesi kişidir kendisi. Huyunu suyunu sevdiğim adamlardandır. Bu tip adamlar dellendirir arada bilirsiniz ama sevmekten vazgeçemezsiniz ya hani... Hah tam onlardan Serkan'da. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder