30 Eylül 2016 Cuma

[GKBT] Canan A. Düzgan/ İlham Perisi/ Gitane Kitap- Yorum

04:53, BY Rabia Yentür -








Yeni bir tur yorumundan hepinize merhaba! İlham Perisi uzun bir süredir merak ettiğim ancak alamadığım kitaplar arasındaydı. Turunu alınca da ne kadar sevindiğimi tahmin edebilirsiniz. Beklediğimden de iyi bir kitap çıktı diyemem doğrusu ama kesinlikle beklediğim kadar güzeldi. Konu olarak da hayalim olan bir olay işlenince haliyle daha bir güzel geldi.
     Helen’in gizemli bir İlham Perisi sayesinde yazdığı kitaba girmesiyle başlıyoruz. Ama bunun farkı kötü yan rolün yanında ortaya çıkı veriyor olmasıydı. Ramon ve Helen sahnelerini okurken sinir krizleri geçirsem de güldüğüm ve eğlendiğim çok yer oldu. Yazarın dili de sevdiğim gibi düz ve okunaklı olunca değmeyin keyfime tabi. Kitap ne zaman başladı ne zaman bitti anlamadım bile. Güzel yorumları okuyordum kitapla alakalı zaten.
     Özellikle ters köşelere bayıldım. Ağzım açık kaldı bazı yerlerde. Ramon’un sapıklıkları, kızımızın güçlü tavırları çok hoşuma gitti. Özellikle Ramon’un sapıklıkları. :D Yan karakterler de bence gayet iyi işlenmişti. Bir kitap da özellikle dikkat ettiğim yan karakterlerin nasıl işlendiğidir. Yazarımız bunu gayet iyi başarmıştı. Eğlenmeye ve kahkahalara varım diyorsanız sizi de İlham Perisinin dünyasına davet ediyorum.

         Ve elbette kitabın o güzel kapağını da eklemeden geçemeyeceğim. Gitane Kitabı tebrik ediyorum, emeklerine sağlık. 


       10/9

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Eylül 2016 Cuma

[GKBT] Canan A. Düzgan/ İlham Perisi/ Gitane Kitap- Yorum









Yeni bir tur yorumundan hepinize merhaba! İlham Perisi uzun bir süredir merak ettiğim ancak alamadığım kitaplar arasındaydı. Turunu alınca da ne kadar sevindiğimi tahmin edebilirsiniz. Beklediğimden de iyi bir kitap çıktı diyemem doğrusu ama kesinlikle beklediğim kadar güzeldi. Konu olarak da hayalim olan bir olay işlenince haliyle daha bir güzel geldi.
     Helen’in gizemli bir İlham Perisi sayesinde yazdığı kitaba girmesiyle başlıyoruz. Ama bunun farkı kötü yan rolün yanında ortaya çıkı veriyor olmasıydı. Ramon ve Helen sahnelerini okurken sinir krizleri geçirsem de güldüğüm ve eğlendiğim çok yer oldu. Yazarın dili de sevdiğim gibi düz ve okunaklı olunca değmeyin keyfime tabi. Kitap ne zaman başladı ne zaman bitti anlamadım bile. Güzel yorumları okuyordum kitapla alakalı zaten.
     Özellikle ters köşelere bayıldım. Ağzım açık kaldı bazı yerlerde. Ramon’un sapıklıkları, kızımızın güçlü tavırları çok hoşuma gitti. Özellikle Ramon’un sapıklıkları. :D Yan karakterler de bence gayet iyi işlenmişti. Bir kitap da özellikle dikkat ettiğim yan karakterlerin nasıl işlendiğidir. Yazarımız bunu gayet iyi başarmıştı. Eğlenmeye ve kahkahalara varım diyorsanız sizi de İlham Perisinin dünyasına davet ediyorum.

         Ve elbette kitabın o güzel kapağını da eklemeden geçemeyeceğim. Gitane Kitabı tebrik ediyorum, emeklerine sağlık. 


       10/9

           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder