5 Eylül 2016 Pazartesi

[GKBT] James Patterson & Emıly Raymond - Kitap Yorumu

04:10, BY Rabia Yentür -











           Merhabalar! Turumuzun son gününde, son yorum benden geliyor. Keyifli okumalar. :)







      Kendisini aşırı beğendiğim bir kitabın yorumunu gireceğim. Bir çırpıda bitebilecek sadelikte ve güzellikte bir kitap kendisi. Ama yorumu uzun tutamayacağım çünkü neresinden tutsam spoi verebilirim.
          Robinson ve Axi çocukluktan beri arkadaşlar. Ayrıca Axi’nin biricik aşkı olur kendisi. Kitabı Axi’nin ağzından okuyoruz. Axi’nin bir anlık kararı ile Robinson’u da yanına alarak evden ayrılması ile başlıyor kitap. Yazar olayları hızlı işlemesine rağmen beni kitaba bağladı. Yolculuk boyunca ikilinin duygularını hissetmek ve onlarla her türlü çılgınca maceraya atılmak çok keyifliydi doğrusu.
         Ama biraz yüzeysel işlenmişti. Arka planda ve geçmişte yaşanan olayları değinmedik fazla. Beni rahatsız etmedi aslında ama bir eksiklik hissediliyor yani. Onun dışında gerçekten kalkmadan bitirebilirsiniz kitabı o akıcılıkta. Yer yer güldüm, heyecanlandım az kala kalp krizi geçiriyordum, sinir oldum ve hönkürerek ağladım. Tam anlamıyla ‘ Hönkürme’ kelimesi anlatabilir durumumu. :D Tabi aşık – Robinson *-* - oldum, imrendim de. Hayalim olan bir şeyi yaşayan karakterleri görmek çok mutlu etti beni. Her satırından keyif aldım ve sizinde alacağınızdan neredeyse eminim.
        Ayrıca gene bir Nemesis klasiği olarak mükemmel bir kapak olmuş. Tasarımına bayıldım, çeviri baya iyiydi. Benden tam not aldı kapak.



                 10/10


      Bol kitaplı günler dilerim!


                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Eylül 2016 Pazartesi

[GKBT] James Patterson & Emıly Raymond - Kitap Yorumu












           Merhabalar! Turumuzun son gününde, son yorum benden geliyor. Keyifli okumalar. :)







      Kendisini aşırı beğendiğim bir kitabın yorumunu gireceğim. Bir çırpıda bitebilecek sadelikte ve güzellikte bir kitap kendisi. Ama yorumu uzun tutamayacağım çünkü neresinden tutsam spoi verebilirim.
          Robinson ve Axi çocukluktan beri arkadaşlar. Ayrıca Axi’nin biricik aşkı olur kendisi. Kitabı Axi’nin ağzından okuyoruz. Axi’nin bir anlık kararı ile Robinson’u da yanına alarak evden ayrılması ile başlıyor kitap. Yazar olayları hızlı işlemesine rağmen beni kitaba bağladı. Yolculuk boyunca ikilinin duygularını hissetmek ve onlarla her türlü çılgınca maceraya atılmak çok keyifliydi doğrusu.
         Ama biraz yüzeysel işlenmişti. Arka planda ve geçmişte yaşanan olayları değinmedik fazla. Beni rahatsız etmedi aslında ama bir eksiklik hissediliyor yani. Onun dışında gerçekten kalkmadan bitirebilirsiniz kitabı o akıcılıkta. Yer yer güldüm, heyecanlandım az kala kalp krizi geçiriyordum, sinir oldum ve hönkürerek ağladım. Tam anlamıyla ‘ Hönkürme’ kelimesi anlatabilir durumumu. :D Tabi aşık – Robinson *-* - oldum, imrendim de. Hayalim olan bir şeyi yaşayan karakterleri görmek çok mutlu etti beni. Her satırından keyif aldım ve sizinde alacağınızdan neredeyse eminim.
        Ayrıca gene bir Nemesis klasiği olarak mükemmel bir kapak olmuş. Tasarımına bayıldım, çeviri baya iyiydi. Benden tam not aldı kapak.



                 10/10


      Bol kitaplı günler dilerim!


                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder