4 Eylül 2016 Pazar

[GKBT] İlk Aşk - James Patterson & Emıly Raymond - Nemesis Kitap - Karakter Tanıtımı

02:50, BY Rabia Yentür -





         Yeni bir tur gününden merhaba hepinize *-* Bu turumuzda Nemesis Kitap'dan İlk Aşk'ı ağırlıyoruz. Biz beğendik, umarım sizde beğenirsiniz. Karakterleri size tanıtmadan önce yazarın çok yüzeysel geçtiğini eklemek istiyorum. Kitap zaten iki karakterden gidiyor, onlarında fiziksel özellikleri yok yani. O yüzden kafamda canlanan kişileri paylaşıyorum size. Daha geride etkisi olan ama cisimleri olamayan karakterleri de yazacağım alta. Resimlerini paylaşmayacağım.


                       







          Ya çok güzel değil mi? *-* Bu güzellik abidesi Axi Moore. Manyak çocuğumuzun en yakın arkadaşı. Biz onu başlarda daha çok böyle sessiz, sakin ve uslu kız olarak bilsek de sonradan biraz değiştiğine şahit oluyoruz. Fazla bir bilgi veremiyorum, fiziksel özelliklerini bu şekilde hayal ettim ben.








            Ve bu canım kıvırcığım da Robinson.  Kendisi kötü çocuğumuz olur. Yani kötü çocuk ama değil. O bildiğimiz kötü çocuklardan değil aslında. Çok temiz bir kalbi var ben kendisine bayıldım. *-* Aslında bıraksam kendimi buraya sayfalarca şeyler yazarım onunla ilgili ama ben susuyorum, resim konuşsun. :D




          Genel olarak diğer karakterlerden bahsetmem gerekirse kızımızın işe yaramaz bir babası var. Zaten kitabın başında görüyoruz kendisini spoi olmaz bu. Axi'nin neden hayatından kurtulmak istediğini anlayabiliyoruz yani.

        Robinson'un ailesini ise artık kitabın sonlarında görüyoruz. Ama genede yazar girmemiş o kadar içlerine. Sadece görüyoruz, bazen onlarla ilgili birkaç şey okuyoruz o kadar. Kitap genel olarak Axi ve Robinson arasında geçiyor diyebiliriz yani. 






                Bol kitaplı günler dilerim! ^^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Eylül 2016 Pazar

[GKBT] İlk Aşk - James Patterson & Emıly Raymond - Nemesis Kitap - Karakter Tanıtımı






         Yeni bir tur gününden merhaba hepinize *-* Bu turumuzda Nemesis Kitap'dan İlk Aşk'ı ağırlıyoruz. Biz beğendik, umarım sizde beğenirsiniz. Karakterleri size tanıtmadan önce yazarın çok yüzeysel geçtiğini eklemek istiyorum. Kitap zaten iki karakterden gidiyor, onlarında fiziksel özellikleri yok yani. O yüzden kafamda canlanan kişileri paylaşıyorum size. Daha geride etkisi olan ama cisimleri olamayan karakterleri de yazacağım alta. Resimlerini paylaşmayacağım.


                       







          Ya çok güzel değil mi? *-* Bu güzellik abidesi Axi Moore. Manyak çocuğumuzun en yakın arkadaşı. Biz onu başlarda daha çok böyle sessiz, sakin ve uslu kız olarak bilsek de sonradan biraz değiştiğine şahit oluyoruz. Fazla bir bilgi veremiyorum, fiziksel özelliklerini bu şekilde hayal ettim ben.








            Ve bu canım kıvırcığım da Robinson.  Kendisi kötü çocuğumuz olur. Yani kötü çocuk ama değil. O bildiğimiz kötü çocuklardan değil aslında. Çok temiz bir kalbi var ben kendisine bayıldım. *-* Aslında bıraksam kendimi buraya sayfalarca şeyler yazarım onunla ilgili ama ben susuyorum, resim konuşsun. :D




          Genel olarak diğer karakterlerden bahsetmem gerekirse kızımızın işe yaramaz bir babası var. Zaten kitabın başında görüyoruz kendisini spoi olmaz bu. Axi'nin neden hayatından kurtulmak istediğini anlayabiliyoruz yani.

        Robinson'un ailesini ise artık kitabın sonlarında görüyoruz. Ama genede yazar girmemiş o kadar içlerine. Sadece görüyoruz, bazen onlarla ilgili birkaç şey okuyoruz o kadar. Kitap genel olarak Axi ve Robinson arasında geçiyor diyebiliriz yani. 






                Bol kitaplı günler dilerim! ^^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder