21 Eylül 2016 Çarşamba

[GKBT] Çilek Mevsimi/ Burcu BüyükYıldız/ Ephesus Yayınları - Kitap Yorumu

03:17, BY Rabia Yentür -







        Çilek kokulu bir aşk ile geldik bu tur. Eski baskısı yüzünden birazcık çekinsem de Ephesus yayınları kesinlikle harika bir iş çıkarmış. Baskı olsun, kalite olsun özellikle eski baskısında olan ve Ephesus baskısında olmayan o italik yazının olmaması olsun. Gözlerim bozuk arkadaş benim gelemiyorum o yazıları okumaya ne yapayım. :D Ephesuscuğumu anlından öpüyorum bu nedenle. :D Ve kesinlikle Burcu Büyükyıldız’ın yazımını geliştirdiğini görüyoruz yeni basımda.
          Yağız ve Mira aşkı gene tutkulu, gene fazla seksi. *-* Bu kitaplar bir gün sonum olacak bakalım. :D Bu çiftin tutkusu daha ilk anda başlıyor. Ve ben ilk anda başlayan tutkulara ya da aşklara bayılırım. O yüzden benim için çok daha güzel oldu.
            Yağız’ın gizemli ve tehlikeli hallerini görüp de kapılmamak elde değil doğrusu. Elbette o güzel sevmesi ve sevişmesi de biz kadınları ona çeken etkenlerden biri olabilir. Ah ah…
          Mira ise ailesinin tek kızı, tam olarak bir prenses gibi büyümüş, güzeller güzeli ve naif bir genç kız. Tabi, Yağızcığım onun içindeki “ dişli” kaplanı ortaya çıkartıyor ileriki zamanlarda o ayrı. Ama Mira’nın güçlü duruşunu çok takdir ettim kitap boyunca. Böyle kadınlara kitap da olsa bile ihtiyacımız var bence. Geçmiş ve günümüzde geçen, törelerin insanların hayatlarını karartan etkilerinin yanında tutkulu bir de aşk hikayesi okuyarak kısa sürede bitirebileceğiniz bir kitap. Aslında çok daha fazla şey yazmak istiyorum ama her an spoi verebilirmişim gibi hissettiğim için kısa keseceğim yorumumu. Okuyun, okutun arkadaşlar. *-*
           

                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

21 Eylül 2016 Çarşamba

[GKBT] Çilek Mevsimi/ Burcu BüyükYıldız/ Ephesus Yayınları - Kitap Yorumu








        Çilek kokulu bir aşk ile geldik bu tur. Eski baskısı yüzünden birazcık çekinsem de Ephesus yayınları kesinlikle harika bir iş çıkarmış. Baskı olsun, kalite olsun özellikle eski baskısında olan ve Ephesus baskısında olmayan o italik yazının olmaması olsun. Gözlerim bozuk arkadaş benim gelemiyorum o yazıları okumaya ne yapayım. :D Ephesuscuğumu anlından öpüyorum bu nedenle. :D Ve kesinlikle Burcu Büyükyıldız’ın yazımını geliştirdiğini görüyoruz yeni basımda.
          Yağız ve Mira aşkı gene tutkulu, gene fazla seksi. *-* Bu kitaplar bir gün sonum olacak bakalım. :D Bu çiftin tutkusu daha ilk anda başlıyor. Ve ben ilk anda başlayan tutkulara ya da aşklara bayılırım. O yüzden benim için çok daha güzel oldu.
            Yağız’ın gizemli ve tehlikeli hallerini görüp de kapılmamak elde değil doğrusu. Elbette o güzel sevmesi ve sevişmesi de biz kadınları ona çeken etkenlerden biri olabilir. Ah ah…
          Mira ise ailesinin tek kızı, tam olarak bir prenses gibi büyümüş, güzeller güzeli ve naif bir genç kız. Tabi, Yağızcığım onun içindeki “ dişli” kaplanı ortaya çıkartıyor ileriki zamanlarda o ayrı. Ama Mira’nın güçlü duruşunu çok takdir ettim kitap boyunca. Böyle kadınlara kitap da olsa bile ihtiyacımız var bence. Geçmiş ve günümüzde geçen, törelerin insanların hayatlarını karartan etkilerinin yanında tutkulu bir de aşk hikayesi okuyarak kısa sürede bitirebileceğiniz bir kitap. Aslında çok daha fazla şey yazmak istiyorum ama her an spoi verebilirmişim gibi hissettiğim için kısa keseceğim yorumumu. Okuyun, okutun arkadaşlar. *-*
           

                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder