12 Haziran 2016 Pazar

[GKBT] Kağıttan Uçaklar - Dawn O'porter - Yorum

02:44, BY Rabia Yentür -


       

            Orjinal adı: Paper Aeroplanes
            Yazar adı: Dawn O'porter
            Yayın evi: Novella Dinamik
 
          Kitaba puanım: 10/9 



          Yeni bir kitap yorumu ile tekrar merhaba. Turumuzun son gününün son yorumu da benden geliyor. Kağıttan Uçaklar, yakın bir zamanda Novella Dinamik farkı ile raflarda ki yerini almıştı. Kapağı ile dikkatimi çeken bir kitap olmuştu en başta ki kitap elime geçtiğinde, tasarımına aşık olduğumu söyleyebilirim. Cildin kalitesi, rengi, detaylar çok fazla iyiydi. Konusu ile de ilgimi üstüne çektiği için sabırsızlıkla beklediğim bir kitap oldu haliyle. Sabah saatlerinde bitirdim kitabı ve kesinlikle çok fazla sevdiğim kitaplar arasına girdi. Kitabımız Renee ve Flo adlı iki genç kızın çevresinde dönüyor. Bir bölüm Renee'nin bir bölüm de Flo'nun ağzından okuyoruz. Benim favorim Renee oldu.
        Kitabı okurken kendinizden bir çok şey bulabilirsiniz. Hepimizin daha gençken ergenlik zamanlarımız da yaşayacağımız tür de şeyler oluyor. Ya da aile sorunlarından bile benzerlik yakalayabilirsiniz. Ki kitabın beni etkilemesi de bunlar çok büyük rol oynadı. Basit bir anlatım ile basit görünen kurgusu ile aslında güzel mesajlar taşıyan bir kitap yazmış yazarımız. Arkadaşlığın önemini ve arada ki sevginin, bağın ne kadar güçlü olabileceğini okuduk genelde. Yanlış arkadaş seçimlerinin insanın hayatına getireceği zorlukları ele almıştı bazen. Karakterler çok gerçekçiydi. Kimi zaman sevdim kimi zaman nefret ettim bazılarından...
    İnsanlarda ki gelgit duygular iyi yansıtılmıştı bence. Sanırım bütün kitap boyunca bir tek Sally adlı kızı sevemedim. Ciddi anlamda nefret ettim. Spoi değil merak etmeyin, daha ilk anda gösteriyor kendini zaten.
    İnce bir kitap. Hemen okunur, ilk bir iki bölüm hafif sıksa bile sonradan insanı içine çekmeyi başarıyor. Tasarımı ve güzel konusu ile bu kitabı bize sunan Novella Dinamik'e kocaman teşekkür ederim. Yıllar sonra kitap sayesinde uçak yapmayı tekrardan öğrendim. Kitap ile ilgili tek sorun, sayfaları çevirirken kopmasından endişe ediyor olmam oldu. O da basımdan kaynaklı bir sorun. 1 puanı bu yüzden kırdım. İkinci baskıda düzelmeyecek bir şey değil. Yayın evinin daha önceki kitaplarını bildiğimden fazla sorun etmedim.

       Bol kitaplı günler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

12 Haziran 2016 Pazar

[GKBT] Kağıttan Uçaklar - Dawn O'porter - Yorum



       

            Orjinal adı: Paper Aeroplanes
            Yazar adı: Dawn O'porter
            Yayın evi: Novella Dinamik
 
          Kitaba puanım: 10/9 



          Yeni bir kitap yorumu ile tekrar merhaba. Turumuzun son gününün son yorumu da benden geliyor. Kağıttan Uçaklar, yakın bir zamanda Novella Dinamik farkı ile raflarda ki yerini almıştı. Kapağı ile dikkatimi çeken bir kitap olmuştu en başta ki kitap elime geçtiğinde, tasarımına aşık olduğumu söyleyebilirim. Cildin kalitesi, rengi, detaylar çok fazla iyiydi. Konusu ile de ilgimi üstüne çektiği için sabırsızlıkla beklediğim bir kitap oldu haliyle. Sabah saatlerinde bitirdim kitabı ve kesinlikle çok fazla sevdiğim kitaplar arasına girdi. Kitabımız Renee ve Flo adlı iki genç kızın çevresinde dönüyor. Bir bölüm Renee'nin bir bölüm de Flo'nun ağzından okuyoruz. Benim favorim Renee oldu.
        Kitabı okurken kendinizden bir çok şey bulabilirsiniz. Hepimizin daha gençken ergenlik zamanlarımız da yaşayacağımız tür de şeyler oluyor. Ya da aile sorunlarından bile benzerlik yakalayabilirsiniz. Ki kitabın beni etkilemesi de bunlar çok büyük rol oynadı. Basit bir anlatım ile basit görünen kurgusu ile aslında güzel mesajlar taşıyan bir kitap yazmış yazarımız. Arkadaşlığın önemini ve arada ki sevginin, bağın ne kadar güçlü olabileceğini okuduk genelde. Yanlış arkadaş seçimlerinin insanın hayatına getireceği zorlukları ele almıştı bazen. Karakterler çok gerçekçiydi. Kimi zaman sevdim kimi zaman nefret ettim bazılarından...
    İnsanlarda ki gelgit duygular iyi yansıtılmıştı bence. Sanırım bütün kitap boyunca bir tek Sally adlı kızı sevemedim. Ciddi anlamda nefret ettim. Spoi değil merak etmeyin, daha ilk anda gösteriyor kendini zaten.
    İnce bir kitap. Hemen okunur, ilk bir iki bölüm hafif sıksa bile sonradan insanı içine çekmeyi başarıyor. Tasarımı ve güzel konusu ile bu kitabı bize sunan Novella Dinamik'e kocaman teşekkür ederim. Yıllar sonra kitap sayesinde uçak yapmayı tekrardan öğrendim. Kitap ile ilgili tek sorun, sayfaları çevirirken kopmasından endişe ediyor olmam oldu. O da basımdan kaynaklı bir sorun. 1 puanı bu yüzden kırdım. İkinci baskıda düzelmeyecek bir şey değil. Yayın evinin daha önceki kitaplarını bildiğimden fazla sorun etmedim.

       Bol kitaplı günler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder