23 Haziran 2016 Perşembe

[GKBT 9. Tur] Sümeyye Akarçay - Hayatın Ruhu - Yorum

04:00, BY Rabia Yentür -





Dikkat az da olsa spoi içerir. Aslında dikkat etmeye çalıştım ama çok ucundan da olsa spoi var gibi. Çok rahatsız etmez ama ekleyeyim dedim.

Yeni bir yorum gününden merhaba! Sümeyye Akarçay uzun yıllardır takip ettiğim ve sevdiğim bir yazar. Son kitabı Hayatın Ruhu da çıkınca çok sevindim tabi. En başta şunu söyleyebilirim ki, 2.kitabı Aşka Rehin'den sonra yazar kendini çok fazla geliştirmiş. Arada ki farkı rahatlıkla anlayabiliyoruz. Özellikle de tasarıma bayıldım. O kadar kitaptan bir tasarım ki tebrik ettim cidden. Kara Ruhlu Ömer'i okuyoruz bu kitapta. Kendisine zaten az da olsa diğer kitaplardan aşinayız. Ben merak ediyordum Ömer ve Hayat'ı uzun zamandır. Beklediğime deydi. Ömer bataklığa gömülmüş hayatında ışıktan yoksun bir adam. Bir gün şans eseri tesadüfler ile anlaşmalı bir evliliğe adım attığında ışığa da bir adım yaklaşıyor. ( Ya spoi diye burası için dedim ama pek de spoi gibi gelmedi şuan ama bilemedim.) Hayat'ın deli dolu hallerini, Ömer'in aşık olan adam tavırlarını o kadar sevdim ki anlatamam. Niye gerçekte böyle adamlar yok ki ya? Varsa da niye bulmaz beni. Genel bir bakış attığınız da evlere şenlik bir kitap. İyi yansıtılan değişik karakterler olsun, kötü adamların bile bir okunabiletesi vardı yani. Ha bu sevdim anlamına gelmiyor yanlış anlaşılmasın. Kötü adımlarımızı saymazsak kitap boyunca tek sevmediğim, hatta sinirden kudurduğum tek karakter Mısra oldu. Bazen başrol kızların en yakın arkadaşlarını sevmediğim olurdu ama bu ayrı cidden. Diğer tur arkadaşlarım sevmiş ama ben sevemedim. O tavırları deli etti beni ki pek de bir şey yapmadı yani aslında. Ama ısınamadım ya. Ömer'in korumalarından olan Barış'a da yanaşmaya çalışması da bir etken tabi. Barış, Murat ve Seyfi üçlemesini özellikle ayrı sevdim diyebilirim. Yazarın dilinin akıcılığı ve havası çok iyiydi. Genç bir yazar arkadaşımız ve ileride daha çok kitaplarını görürüz umarım.
Son olarak beni rahatsız eden bir noktaya değinmek istiyorum. Her şey çok harika idi ama keşke Ömer'in Hayat'ına yüzük taktığını görseydik. Yani ben aradım en azından. Ama yazarın kendine göre bir bildiği vardır eminim. Alıp okumanızı önerdiğim bir seri. Türk yazarlar arasından şans vermeniz gereken bir yazar kendisi.


Bol kitaplı günler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

23 Haziran 2016 Perşembe

[GKBT 9. Tur] Sümeyye Akarçay - Hayatın Ruhu - Yorum






Dikkat az da olsa spoi içerir. Aslında dikkat etmeye çalıştım ama çok ucundan da olsa spoi var gibi. Çok rahatsız etmez ama ekleyeyim dedim.

Yeni bir yorum gününden merhaba! Sümeyye Akarçay uzun yıllardır takip ettiğim ve sevdiğim bir yazar. Son kitabı Hayatın Ruhu da çıkınca çok sevindim tabi. En başta şunu söyleyebilirim ki, 2.kitabı Aşka Rehin'den sonra yazar kendini çok fazla geliştirmiş. Arada ki farkı rahatlıkla anlayabiliyoruz. Özellikle de tasarıma bayıldım. O kadar kitaptan bir tasarım ki tebrik ettim cidden. Kara Ruhlu Ömer'i okuyoruz bu kitapta. Kendisine zaten az da olsa diğer kitaplardan aşinayız. Ben merak ediyordum Ömer ve Hayat'ı uzun zamandır. Beklediğime deydi. Ömer bataklığa gömülmüş hayatında ışıktan yoksun bir adam. Bir gün şans eseri tesadüfler ile anlaşmalı bir evliliğe adım attığında ışığa da bir adım yaklaşıyor. ( Ya spoi diye burası için dedim ama pek de spoi gibi gelmedi şuan ama bilemedim.) Hayat'ın deli dolu hallerini, Ömer'in aşık olan adam tavırlarını o kadar sevdim ki anlatamam. Niye gerçekte böyle adamlar yok ki ya? Varsa da niye bulmaz beni. Genel bir bakış attığınız da evlere şenlik bir kitap. İyi yansıtılan değişik karakterler olsun, kötü adamların bile bir okunabiletesi vardı yani. Ha bu sevdim anlamına gelmiyor yanlış anlaşılmasın. Kötü adımlarımızı saymazsak kitap boyunca tek sevmediğim, hatta sinirden kudurduğum tek karakter Mısra oldu. Bazen başrol kızların en yakın arkadaşlarını sevmediğim olurdu ama bu ayrı cidden. Diğer tur arkadaşlarım sevmiş ama ben sevemedim. O tavırları deli etti beni ki pek de bir şey yapmadı yani aslında. Ama ısınamadım ya. Ömer'in korumalarından olan Barış'a da yanaşmaya çalışması da bir etken tabi. Barış, Murat ve Seyfi üçlemesini özellikle ayrı sevdim diyebilirim. Yazarın dilinin akıcılığı ve havası çok iyiydi. Genç bir yazar arkadaşımız ve ileride daha çok kitaplarını görürüz umarım.
Son olarak beni rahatsız eden bir noktaya değinmek istiyorum. Her şey çok harika idi ama keşke Ömer'in Hayat'ına yüzük taktığını görseydik. Yani ben aradım en azından. Ama yazarın kendine göre bir bildiği vardır eminim. Alıp okumanızı önerdiğim bir seri. Türk yazarlar arasından şans vermeniz gereken bir yazar kendisi.


Bol kitaplı günler dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder