17 Mayıs 2016 Salı

[GKBT] Shelia Athens - Başka Bir Hayata - Yorum

17:00, BY Rabia Yentür -
       


           Hepinize merhaba! Yeni bir blog tur yorumu ile karşınızdayım. Başka Bir Hayata elime ilk aldığım ile kapağı ile beni az da olsa iten bir kitap oldu. Yani bence çok daha iyi olabilirdi. Daha sonra içine baktığımda neredeyse, tüm olumsuz fikirlerim silindi diyebilirim. Cidden iç tasarımı mükemmel ötesi. O sayfa numaraları falan çok hoşuma gitti. Tabii sonra kitaba başladım ve olumsuz düşüncede neymiş canım? Olumsuz yorum yapanı döverim modundaydım. :D
           İlk olarak konusundan bahsetmem gerekirse, Gina Blanchard haksız yere birinin hapse girmesine neden olduğundan hayatını haksız yere ceza evine giren mahkumları çıkarmaya adamak istiyor. Stajı için gittiği kasabada ise suçsuz olduğunu düşündükleri mahkum için çabalarken aynı zamanda yolunda duran yakışıklı aşkı içinde savaşmak zorunda kalıyor. Landon Vista yıllar önce verdiği ifade de annesini öldüren adamın hapisteki adam olduğunu söylemiştir. Hatta bundan oldukça emin. Böylece hem birbirleri ile savaşırken bir yandan da yüksek boyutta olan çekimleri ile savaşmak zorunda kalırlar. Siz gerisi için kitaba yönelin bende yorumuma geleyim. 
      Landon böyle ta yüreğimin en dibine dokundu. Girdi kapıdan, ilerledi, ilerledi ve sonunda baş köşeye kuruldu. Çok içim sızladı ona. Bazı yerlerde böyle ağlamaklı oldum. Ama şu bir gerçek ki, baş köşeme yerleşti. Çok harika bir karakter yazmıştı, yazarımız. Nazik, duygusal, sevimli, seksi... Ayakta durmasını bilen, güçlü ama hala içinde bir yerlerde çocuk olan bir adam. Ben böyle adamları daha çok severim genelde. İçinde o çocuğu taşıyan adamlar, kolayca sızar yüreğime. Bir de Gina var ki onuda çok sevdim. Bazı yerlerde sinirime dokunsa da, sevdim. Ve genelde kitaplarda okuduğumuz o küçük, minik, tatliş karakterlerden farklı. Kızıl saçları, 1.85 boyu ile voleybolcu bir güzel. Tabii adamımızın da hemen dikkatini çekiyor. Bir maçtan sonra kadının Landon'u alt etmesinden sonra, bira ısmarlamak için yanına gidiyor ve her şey başlıyor. Kitap boyunca her ne kadar uzak durmak için çabalasalar da, ufak dokunuşlar, öpüşmeler olmadan duramıyorlar.
   Landon'un bir de babası var ki, efenim çok sövdüm. Öyle böyle değil. Sinir harbi yaşattı bana!
   Yazarın dilini sevdim, kitabını çok sevdim. Bu yazardan başka kitaplarda görmek istiyorum ben. Babası dışında karakterler ile hiç bir problemim olmadı sanırım. Tam şey edemedim ama şuan öyleydi yani. Bizim Gina'nın patronunu ve Landon'un eski koçu olan adamı özellikle çok sevdim. Her anlamda Reading Slump olayıma çok iyi gele bir kitap oldu. Nemesis kitap'a baskı için kocaman teşekkür etmekten de geri kalmayayım. Çünkü cidden güzeldi.

    Kitaba puanım 10/10

       Bol kitaplı günler dilerim! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Mayıs 2016 Salı

[GKBT] Shelia Athens - Başka Bir Hayata - Yorum

       


           Hepinize merhaba! Yeni bir blog tur yorumu ile karşınızdayım. Başka Bir Hayata elime ilk aldığım ile kapağı ile beni az da olsa iten bir kitap oldu. Yani bence çok daha iyi olabilirdi. Daha sonra içine baktığımda neredeyse, tüm olumsuz fikirlerim silindi diyebilirim. Cidden iç tasarımı mükemmel ötesi. O sayfa numaraları falan çok hoşuma gitti. Tabii sonra kitaba başladım ve olumsuz düşüncede neymiş canım? Olumsuz yorum yapanı döverim modundaydım. :D
           İlk olarak konusundan bahsetmem gerekirse, Gina Blanchard haksız yere birinin hapse girmesine neden olduğundan hayatını haksız yere ceza evine giren mahkumları çıkarmaya adamak istiyor. Stajı için gittiği kasabada ise suçsuz olduğunu düşündükleri mahkum için çabalarken aynı zamanda yolunda duran yakışıklı aşkı içinde savaşmak zorunda kalıyor. Landon Vista yıllar önce verdiği ifade de annesini öldüren adamın hapisteki adam olduğunu söylemiştir. Hatta bundan oldukça emin. Böylece hem birbirleri ile savaşırken bir yandan da yüksek boyutta olan çekimleri ile savaşmak zorunda kalırlar. Siz gerisi için kitaba yönelin bende yorumuma geleyim. 
      Landon böyle ta yüreğimin en dibine dokundu. Girdi kapıdan, ilerledi, ilerledi ve sonunda baş köşeye kuruldu. Çok içim sızladı ona. Bazı yerlerde böyle ağlamaklı oldum. Ama şu bir gerçek ki, baş köşeme yerleşti. Çok harika bir karakter yazmıştı, yazarımız. Nazik, duygusal, sevimli, seksi... Ayakta durmasını bilen, güçlü ama hala içinde bir yerlerde çocuk olan bir adam. Ben böyle adamları daha çok severim genelde. İçinde o çocuğu taşıyan adamlar, kolayca sızar yüreğime. Bir de Gina var ki onuda çok sevdim. Bazı yerlerde sinirime dokunsa da, sevdim. Ve genelde kitaplarda okuduğumuz o küçük, minik, tatliş karakterlerden farklı. Kızıl saçları, 1.85 boyu ile voleybolcu bir güzel. Tabii adamımızın da hemen dikkatini çekiyor. Bir maçtan sonra kadının Landon'u alt etmesinden sonra, bira ısmarlamak için yanına gidiyor ve her şey başlıyor. Kitap boyunca her ne kadar uzak durmak için çabalasalar da, ufak dokunuşlar, öpüşmeler olmadan duramıyorlar.
   Landon'un bir de babası var ki, efenim çok sövdüm. Öyle böyle değil. Sinir harbi yaşattı bana!
   Yazarın dilini sevdim, kitabını çok sevdim. Bu yazardan başka kitaplarda görmek istiyorum ben. Babası dışında karakterler ile hiç bir problemim olmadı sanırım. Tam şey edemedim ama şuan öyleydi yani. Bizim Gina'nın patronunu ve Landon'un eski koçu olan adamı özellikle çok sevdim. Her anlamda Reading Slump olayıma çok iyi gele bir kitap oldu. Nemesis kitap'a baskı için kocaman teşekkür etmekten de geri kalmayayım. Çünkü cidden güzeldi.

    Kitaba puanım 10/10

       Bol kitaplı günler dilerim! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder