7 Şubat 2016 Pazar

[GKBT] Laura Kaye - Beni Aşka İnandır - Yorum

05:05, BY Rabia Yentür -








                 Hepinize merhabaa! Ben Ocak ayının sonlarında tam böyle " aha kitap okuyamama dönemime giriyorum sanırım :/" derken elime tur kitabını aldım. Kitap hem ince hem dolu hem de o kadar rahat okunuyor ki bir anda kitap okuma güvenim kendine geldi resmen. :D

              Joss Daniels, havai fişekleri izlemek için gittiği göl kıyısında hayatının değişeceğini hayatta tahmin etmezdi. Brady Scott ise çıktığı akşam koşusunun, hayatına yeni birisini katacağını asla ama asla düşünmezdi. İlk sayfalardan öyle bir aralarında çekim vardı ki, şahsen ben o "Oldu bu iş!" diye bağırdım. Yazarın uyumuna şu nokta da bayıldım; Joss, daha böyle aile kurmak isteyen birisi iken, Brady tam tersi - babasının da etkisi ile- aileden uzak durmak isteyen bir yapısı var. Birlikte hem zıtlar hem de öyle uyumlular ki vay be diyorsun bir yerde.

         Brady'e bazı yerler de çok sinirlensem de, en sevdiğim erkek karakterler listesinde başlara girdi. İçinde gerçekten çok düşünceli, nazik ve sevgi dolu bir adam var çünkü. Zaten bunu kitabın başında da görüyoruz. Ay hadi ama bana da Bradyyy?? Eğer bir gün havai fişek gösterisi izlerken yanıma böyle bir herif yaklaşırsa asla göndermem, kararlıyım. :P  Joss'a ciddi anlamda bayıldım. En yenik durduğu anda bile ayakta kalmayı başaran birisine nasıl hayran kalınmaz ki? Ki, burada ki kızımız dövmeli, pembe balyajlı ve piercing'li bir hatun. Gerçi ben fazla piercing sevmesem de diğerlerinden bir artı kazandı zaten benden.
   Ayrıca Brady'nin bir iki saatlik bir bebek bakıcılığı olayı vardı kitap da ya resmen adama aşık oldum. Aha dedim çocuklarımın babası işte bu!! *-*
      Yazarın Türkiye de çıkan üç kitabından biri Beni Aşka İnandır. Ben ilk defa bu kitapla tanıştım yazarla ama en kısa süre de diğer kitaplarını da alıp okuyacağım.

     Ve kitabın tasarımına ben ba-yı-l-dım! Kalpler, kırmızı - aşığımdır o renge- kitabın kapağında ki karlar... İçi de dışı da mükemmeldi! Bazı kitaplar vardır benim için, kütüphanem de arka tarafa atamam. Bu da onlardan biri oldu.
 
        Son olarak; Brady'nin aslında sadece aklında olan tek gecelik bir ilişki iken Joss kapı komşusu çıkar ise ne olur?
     Bence alıp bu sorunun cevabını öğrenmeniz lazım. *-*

              Bol kitaplı günler dilerim!





               





                    

2 yorum:

  1. emeğine sağlık ablacım, çok güzel bir yorum olmuş :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. *-*

    YanıtlaSil

7 Şubat 2016 Pazar

[GKBT] Laura Kaye - Beni Aşka İnandır - Yorum









                 Hepinize merhabaa! Ben Ocak ayının sonlarında tam böyle " aha kitap okuyamama dönemime giriyorum sanırım :/" derken elime tur kitabını aldım. Kitap hem ince hem dolu hem de o kadar rahat okunuyor ki bir anda kitap okuma güvenim kendine geldi resmen. :D

              Joss Daniels, havai fişekleri izlemek için gittiği göl kıyısında hayatının değişeceğini hayatta tahmin etmezdi. Brady Scott ise çıktığı akşam koşusunun, hayatına yeni birisini katacağını asla ama asla düşünmezdi. İlk sayfalardan öyle bir aralarında çekim vardı ki, şahsen ben o "Oldu bu iş!" diye bağırdım. Yazarın uyumuna şu nokta da bayıldım; Joss, daha böyle aile kurmak isteyen birisi iken, Brady tam tersi - babasının da etkisi ile- aileden uzak durmak isteyen bir yapısı var. Birlikte hem zıtlar hem de öyle uyumlular ki vay be diyorsun bir yerde.

         Brady'e bazı yerler de çok sinirlensem de, en sevdiğim erkek karakterler listesinde başlara girdi. İçinde gerçekten çok düşünceli, nazik ve sevgi dolu bir adam var çünkü. Zaten bunu kitabın başında da görüyoruz. Ay hadi ama bana da Bradyyy?? Eğer bir gün havai fişek gösterisi izlerken yanıma böyle bir herif yaklaşırsa asla göndermem, kararlıyım. :P  Joss'a ciddi anlamda bayıldım. En yenik durduğu anda bile ayakta kalmayı başaran birisine nasıl hayran kalınmaz ki? Ki, burada ki kızımız dövmeli, pembe balyajlı ve piercing'li bir hatun. Gerçi ben fazla piercing sevmesem de diğerlerinden bir artı kazandı zaten benden.
   Ayrıca Brady'nin bir iki saatlik bir bebek bakıcılığı olayı vardı kitap da ya resmen adama aşık oldum. Aha dedim çocuklarımın babası işte bu!! *-*
      Yazarın Türkiye de çıkan üç kitabından biri Beni Aşka İnandır. Ben ilk defa bu kitapla tanıştım yazarla ama en kısa süre de diğer kitaplarını da alıp okuyacağım.

     Ve kitabın tasarımına ben ba-yı-l-dım! Kalpler, kırmızı - aşığımdır o renge- kitabın kapağında ki karlar... İçi de dışı da mükemmeldi! Bazı kitaplar vardır benim için, kütüphanem de arka tarafa atamam. Bu da onlardan biri oldu.
 
        Son olarak; Brady'nin aslında sadece aklında olan tek gecelik bir ilişki iken Joss kapı komşusu çıkar ise ne olur?
     Bence alıp bu sorunun cevabını öğrenmeniz lazım. *-*

              Bol kitaplı günler dilerim!





               





                    

2 yorum:

  1. emeğine sağlık ablacım, çok güzel bir yorum olmuş :*

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. *-*

    YanıtlaSil