14 Ocak 2016 Perşembe

2015 favorilerim - sevmediklerim

00:58, BY Rabia Yentür -






     
          Hepinize merhabaa! Evet 2015 bitti - ne çabuk bitti o.O - 2016'ya girdik. Umarım bu yıl çok çok daha iyi şeylerle karşılaşırız, iyi haberler alırız... Ve tabii ki de çok daha fazla güzel kitaplar okuruz umarım. İlk önce 2015'de sevmediğim kitaplardan başlayayım. Aslında sadece kitap desem daha iyi olacak. Çünkü sevmediğim, hatta gerçekten hiç sevmediğim tek bir kitap vardı. Açıklayayım hangisi olduğunu, daha sonra nedenine gelirim.


                * Aydan İnan - Ben Baba Olamam



        Niye bir kitap? 2015'in yarısı benim için Reading slump dönemiydi. Hiç kitap okuyamadım, yaklaşmadım bile. Bu yıl okuduğum kitap sayısı çok az. O yüzden beğenmeme gibi bir durumum da olmadı. Zaten ben genelde okuduklarımı beğenirim çok az kitabı beğenmediğim görülmüştür.
      Neden beğenmedim? Wattpad'den çıkma bir kitap Ben Baba Olamam. Ama bu yüzden değil tabii. Ben Wattpad'den çıkma kitapları genelde okumayı seviyorum. Tabii düzgün yazıldıkları, konuların düzgün işlendiği sürece. Hayranı da çok ama. Ben sevmedim diye sizde sevmeyeceksiniz diye bir kural yok. Benim tarzım değildi, dili hoşuma gitmedi... Bana göre eksikleri olan bir kitaptı.


        Şimdi favorilerime gelirseeekkk. :D Kütüphanemi evirdim, çevirdim ve 11 tane favori listesi çıkardım. Açıkçası zorlasam daha fazla da çıkartırdım ama en en beğendiklerim neyse onları eklemek istedim. O kitaplar da şöyle:

         * Kafes - Josh Malerman ( Yorum yapıldı )
         * Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan ( Yorum yapıldı )
         * Kurt Ruleti - Alev Eleyan ( Yorum yapıldı )
         * Sana Aşık Değilim - Vefa Enver
         * Devrimin Kızı - Amy Angel ( Yorum yapıldı )
         * Gizemli Adam - Krısten Ashley
         * Gözlerinde ki Canavar - Ruhundaki canavar - J.M Darhower
         * Bir Şizofren Güncesi - Güliz Şaşmaz
         * Sezgi - Amy A Bartol ( Yorum yapıldı )
         *Küçük Prens - Antoine De Saint - Exupery




            Her hangi bir sıraya göre gitmedim. Karar vermedim açıkçası hangisini ikiye, hangisini üçe, dörde... koymam gerektiğine. Ama birinci sırada Kafes olmalıydı benim için onun yeri aklımda hep oradaydı zaten. O yüzden belirli bir sırası yok listenin, Kafes dışında.
          2015'de ne kadar kitap okuduğumu bilmiyorum saymadım. Fazla okumadığımı biliyorum ama. 2016'da bakalım durum ne olacak?

           


                  Bol kitaplı günler dilerim!
   


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Ocak 2016 Perşembe

2015 favorilerim - sevmediklerim







     
          Hepinize merhabaa! Evet 2015 bitti - ne çabuk bitti o.O - 2016'ya girdik. Umarım bu yıl çok çok daha iyi şeylerle karşılaşırız, iyi haberler alırız... Ve tabii ki de çok daha fazla güzel kitaplar okuruz umarım. İlk önce 2015'de sevmediğim kitaplardan başlayayım. Aslında sadece kitap desem daha iyi olacak. Çünkü sevmediğim, hatta gerçekten hiç sevmediğim tek bir kitap vardı. Açıklayayım hangisi olduğunu, daha sonra nedenine gelirim.


                * Aydan İnan - Ben Baba Olamam



        Niye bir kitap? 2015'in yarısı benim için Reading slump dönemiydi. Hiç kitap okuyamadım, yaklaşmadım bile. Bu yıl okuduğum kitap sayısı çok az. O yüzden beğenmeme gibi bir durumum da olmadı. Zaten ben genelde okuduklarımı beğenirim çok az kitabı beğenmediğim görülmüştür.
      Neden beğenmedim? Wattpad'den çıkma bir kitap Ben Baba Olamam. Ama bu yüzden değil tabii. Ben Wattpad'den çıkma kitapları genelde okumayı seviyorum. Tabii düzgün yazıldıkları, konuların düzgün işlendiği sürece. Hayranı da çok ama. Ben sevmedim diye sizde sevmeyeceksiniz diye bir kural yok. Benim tarzım değildi, dili hoşuma gitmedi... Bana göre eksikleri olan bir kitaptı.


        Şimdi favorilerime gelirseeekkk. :D Kütüphanemi evirdim, çevirdim ve 11 tane favori listesi çıkardım. Açıkçası zorlasam daha fazla da çıkartırdım ama en en beğendiklerim neyse onları eklemek istedim. O kitaplar da şöyle:

         * Kafes - Josh Malerman ( Yorum yapıldı )
         * Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan ( Yorum yapıldı )
         * Kurt Ruleti - Alev Eleyan ( Yorum yapıldı )
         * Sana Aşık Değilim - Vefa Enver
         * Devrimin Kızı - Amy Angel ( Yorum yapıldı )
         * Gizemli Adam - Krısten Ashley
         * Gözlerinde ki Canavar - Ruhundaki canavar - J.M Darhower
         * Bir Şizofren Güncesi - Güliz Şaşmaz
         * Sezgi - Amy A Bartol ( Yorum yapıldı )
         *Küçük Prens - Antoine De Saint - Exupery




            Her hangi bir sıraya göre gitmedim. Karar vermedim açıkçası hangisini ikiye, hangisini üçe, dörde... koymam gerektiğine. Ama birinci sırada Kafes olmalıydı benim için onun yeri aklımda hep oradaydı zaten. O yüzden belirli bir sırası yok listenin, Kafes dışında.
          2015'de ne kadar kitap okuduğumu bilmiyorum saymadım. Fazla okumadığımı biliyorum ama. 2016'da bakalım durum ne olacak?

           


                  Bol kitaplı günler dilerim!
   


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder