2 Aralık 2015 Çarşamba

Tutkulu Notalar - Olıvıa Cunnıng - Yorum

14:08, BY Rabia Yentür -












 




Kitap tanıtım


                   Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımlarını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...

         Seksi psikolog Myrna Evans " Günahkar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna'nın elde etmek istediği tek adam Brian'dır. 

İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacakları...

Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız!




Kitap adı: Tutkulu Notalar
Yazarı: Olıvıa Cunnıng
Yayın evi: Ephesus yayınları
Çeviri: Tuba Özkat
Kitaba puanım: 5/5



Kitap yorumum


              Hepinize merhaba! İlk önce eğer erotik kitapları sevmiyorsanız koşa koşa uzaklaşmanızı öneririm. Çünkü bu erotik bir kitap. Hem de en ateşlisinden!

              Mryna bir psikolog. Seks psikologu. Eheh evet. *.* Güzel bir işe benziyor. İnsan cinselliği ile ilgili bir profesör. Bir gün yolu Günahkar grubu ile karşılaşıyor ve içlerinden Brian'a bir etkileşim duyuyor. Tabii ki karşılıklı bir etkileşim... Daha sonra kitap da okuyacağınız bir takım olaylar eşliğin de güzel Mryna, Günahkar ile turneye çıkma kararı alıyor ve biz de onlarla birlikte ateşli ve seksi bir yolculuğa çıkıyoruz. 
     İlk başta da dediğim gibi eğer cinsellik ile alakalı kitaplar sevmiyorsanız okumayın. Ciddi anlamda cinsellik ön planda. Wuhhu! Hemde nasıl! Yazım tarzı ciddi anlamda akıcıydı. Uzun süredir okumayı bekliyordum bu seriyi kısmet bu zamanaymış. Elimde toplam 4 kitabı var ve diğerlerini okumak için ölüyorum! Özellikle metal grupları sevenler için güzel bir seçim olur. Bolcana müzik, bolcana tutku ve aşk var. Su gibi akıp gitti sayfalar ve ben elimde kitaba bakarken " Hadi be!" dedim yani. Olay olduğuna değen bir kitaptı. Karakterler çok cüretkar, tutku fazla alevli... Ne diyebilirim ki, bu yazarın daha çok kitabı çıksın, alıp okuyayım. Brian'a bayıldım! Aslında hepsine bayıldım! Ah tatlı Eric, seni okumak için sabırsızlanıyorum. Ayrıca serinin kapakları da çok hoş ya! Seveceğinizi düşünüyorum, bende ön yargıyla başlamıştım ama bu kesinlikle duyguyla hareket eden cinsellik içerikli kitaplardan. Boş bir şey değil yani. Bana göre en azından ki aksini iddia eden kimseyi de görmedim. 
Yeni bir kitap da görüşmek üzere, bol kitaplı günler dilerim hepinize!

***

" Çorap ve jartiyer?"
Brian ona bir bakış attı. " Evet. Onlar hoşuma gidiyor."
" Külot? Ya da giymekle hiç uğraşmayayım mı?"

( Ehem evet gösterip elletmemek oldu bu biraz sanki ama merak mı ediyorsunuz? Koşun kitaba. :D )







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2 Aralık 2015 Çarşamba

Tutkulu Notalar - Olıvıa Cunnıng - Yorum













 




Kitap tanıtım


                   Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımlarını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.

Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...

         Seksi psikolog Myrna Evans " Günahkar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna'nın elde etmek istediği tek adam Brian'dır. 

İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacakları...

Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız!




Kitap adı: Tutkulu Notalar
Yazarı: Olıvıa Cunnıng
Yayın evi: Ephesus yayınları
Çeviri: Tuba Özkat
Kitaba puanım: 5/5



Kitap yorumum


              Hepinize merhaba! İlk önce eğer erotik kitapları sevmiyorsanız koşa koşa uzaklaşmanızı öneririm. Çünkü bu erotik bir kitap. Hem de en ateşlisinden!

              Mryna bir psikolog. Seks psikologu. Eheh evet. *.* Güzel bir işe benziyor. İnsan cinselliği ile ilgili bir profesör. Bir gün yolu Günahkar grubu ile karşılaşıyor ve içlerinden Brian'a bir etkileşim duyuyor. Tabii ki karşılıklı bir etkileşim... Daha sonra kitap da okuyacağınız bir takım olaylar eşliğin de güzel Mryna, Günahkar ile turneye çıkma kararı alıyor ve biz de onlarla birlikte ateşli ve seksi bir yolculuğa çıkıyoruz. 
     İlk başta da dediğim gibi eğer cinsellik ile alakalı kitaplar sevmiyorsanız okumayın. Ciddi anlamda cinsellik ön planda. Wuhhu! Hemde nasıl! Yazım tarzı ciddi anlamda akıcıydı. Uzun süredir okumayı bekliyordum bu seriyi kısmet bu zamanaymış. Elimde toplam 4 kitabı var ve diğerlerini okumak için ölüyorum! Özellikle metal grupları sevenler için güzel bir seçim olur. Bolcana müzik, bolcana tutku ve aşk var. Su gibi akıp gitti sayfalar ve ben elimde kitaba bakarken " Hadi be!" dedim yani. Olay olduğuna değen bir kitaptı. Karakterler çok cüretkar, tutku fazla alevli... Ne diyebilirim ki, bu yazarın daha çok kitabı çıksın, alıp okuyayım. Brian'a bayıldım! Aslında hepsine bayıldım! Ah tatlı Eric, seni okumak için sabırsızlanıyorum. Ayrıca serinin kapakları da çok hoş ya! Seveceğinizi düşünüyorum, bende ön yargıyla başlamıştım ama bu kesinlikle duyguyla hareket eden cinsellik içerikli kitaplardan. Boş bir şey değil yani. Bana göre en azından ki aksini iddia eden kimseyi de görmedim. 
Yeni bir kitap da görüşmek üzere, bol kitaplı günler dilerim hepinize!

***

" Çorap ve jartiyer?"
Brian ona bir bakış attı. " Evet. Onlar hoşuma gidiyor."
" Külot? Ya da giymekle hiç uğraşmayayım mı?"

( Ehem evet gösterip elletmemek oldu bu biraz sanki ama merak mı ediyorsunuz? Koşun kitaba. :D )







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder