24 Aralık 2015 Perşembe

[MGOE] Dilek Taygun - Gelinim - Yorum

05:41, BY Rabia Yentür -





             


             
                   



                    "Sevgi bir kere kalbe düştü mü, dilde de fazla saklı kalamazdı…"




     

                                                        
                                              Kitaba puanım: 5


 

           Kitap yorumum


            Hepinize merhaba! Bugün çok cici bir kitap ile karşınızdayım. Tur kapsamında ki ilk yorumum da kendisidir. Bu yüzden biraz özel. Sanırım bir daha unutmam. 
             
           Yoruma başlamadan ilk önce ya benim bir Ömer takıntım vardır. Yani adamların bir şey yapmasına gerek yok, isimlerinin Ömer olması yetiyor. :D İşte bu kitap da da bir Ömer var. Hem de ne Ömer... Neyse oraya değineceğiz ama ilk önce yorum. Puhhuw!


          Doğan çok küçük yaşta ailesini kaybettiği kazanın ardından, Funda'nın ailesinin isteği ile evlerine taşındı. Ailenin Doğan'ın üstüne düşmesiyle, sürekli onu kayırmasıyla oluşan kıskançlık ile Funda sürekli Doğan'a kötü davrandı. Ondan nefret ettiğini söyledi, istemediğini...  - Kıyamam Doğanıma -_- -  Funda asi, ele avuca sığmaz, sürekli başını belaya sokan bir kız. Genelde bu tür karakterleri sevsem de Fundayı pek sevemedim bu sefer. Liseden sonra okumayıp, bizim Türklerin tabiriyle boş gezenin boş kalfası kafasında takılıyor.  Doğan ise aklı başında, Üniversiteyi bitirip Avukat olmuş, yakışıklı, kendine güvenen bir adam. - Ah ah...-  Funda'nın kaza geçirmesinin ardından babasının da zorlamasıyla Doğan ile evlilik yoluna giriyorlar. Funda Doğan'dan nefret ediyor, Doğan Funda'nın aklını başına getirmeye çalışıyor... Düşünün ne kadar renkli bir evlilik olur. Gerisini merak ediyorsanız siz kitaba ben de yorumuma geçiyorum.  
            

        Funda... Ah Funda yani. O asiliği, başına buyrukluğun yüzünden milletin ödünü az kopartmadın. Neydi canım şu Doğan'ın senden çektiği. -_- Sevemedim hatun seni, şimdi kusuruma bakma. 
     Doğan ise ayrı bir dünyaydı ya. Ah be adam ne güzel sevdin sen öyle. Böyle içine sokarcasına, kalbini eritircesine sevdin yani. O sabrın, düşünceli tavırların, Funda üzüldüğün de senin de üzülmen... Ne diyebilirim ki sana favori erkek karakterlerimin başındasın şuan. Cidden. Hem yakışıklı, hem aşık Allah'ım bulup da bunadı diyorlar Funda buna!  
      Ben severim aslında karakterlerin çekiştiği kitapları. Bu kitap da bolcana mevcut.

                  Spoi!

    Ama keşke Funda'nın ailesi ile Funda'nın bir konuşma yaşamasını görseydik. Funda ailesiyle içli dışlı olan bir kız değil. Seviyor ama aralarında bir soğukluk var. Annesini genelde gördük de, babasıyla arasında ki o meseleyi keşke çözüme kavuştursalardı. Bir eksiklik oldu bu bakımdan ama bazen bazı yaralar iyileşmez derler ya. Sanırım öyle bir şey oldu buda.  

                 
Spoi bitti!



       
Behiye ile Enes vardı yan karakterlerde. Ay ben sevdim ikisini de. Behiyeyi bile sevdim de cıks yok Funda olmadı sevemedim be hatunum seni.
      Evet asıl olaya geliyorum ben. :D Benim olayıma. Ömer yan karakterimiz ama sanırım onun da kitabı çıkacakmış. Wattpad'de de hikayesi varmış zaten. Son aylar da Wattpad'e girme yasağım olduğu için artık kısmet kitap'a ya da babamın insafına denk gelirsem...
    Bir de bu Ömer'in yeşil gözleri var... İki katı vuruldu kalbim. Yeşil göz aşığıyım zaten ben. Adam güçlü, erkeksi, seksi, biraz alaycı... Açık sözlü.  Ayh ta benim tipim. :D Sanırım ben Dilek Taygun'a bu Ömer için biraz ısrar edeceğim. Hafiften başının etini yiyeceğim. *.*

   Evet uzun bir yorum oldu biraz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kitabı almak isterseniz, D&R ve İnternet sitelerinden ulaşabilirsiniz.

    Son olarak, kitabın kapağı çok hoş. Tam olarak anlatamıyorum ama özellikle kızı ellerken - şşhht yanlış anlaşılma olmasın *.* - elime gelen o his çok hoş. İç tasarımı da aynı şekilde güzel. Ama beni asıl kalbimden vuran, bölüm başlarında ki gelinlikli kız resmi. Çok güzel bir çizimdi.
    Yazara emekleri için sonsuz teşekkür ediyorum ve yayın evine de kapak - iç, dış tasarımından dolayı kocaman bir kalp gönderiyorum.

    Bol kitaplı günler dilerim!

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

24 Aralık 2015 Perşembe

[MGOE] Dilek Taygun - Gelinim - Yorum






             


             
                   



                    "Sevgi bir kere kalbe düştü mü, dilde de fazla saklı kalamazdı…"




     

                                                        
                                              Kitaba puanım: 5


 

           Kitap yorumum


            Hepinize merhaba! Bugün çok cici bir kitap ile karşınızdayım. Tur kapsamında ki ilk yorumum da kendisidir. Bu yüzden biraz özel. Sanırım bir daha unutmam. 
             
           Yoruma başlamadan ilk önce ya benim bir Ömer takıntım vardır. Yani adamların bir şey yapmasına gerek yok, isimlerinin Ömer olması yetiyor. :D İşte bu kitap da da bir Ömer var. Hem de ne Ömer... Neyse oraya değineceğiz ama ilk önce yorum. Puhhuw!


          Doğan çok küçük yaşta ailesini kaybettiği kazanın ardından, Funda'nın ailesinin isteği ile evlerine taşındı. Ailenin Doğan'ın üstüne düşmesiyle, sürekli onu kayırmasıyla oluşan kıskançlık ile Funda sürekli Doğan'a kötü davrandı. Ondan nefret ettiğini söyledi, istemediğini...  - Kıyamam Doğanıma -_- -  Funda asi, ele avuca sığmaz, sürekli başını belaya sokan bir kız. Genelde bu tür karakterleri sevsem de Fundayı pek sevemedim bu sefer. Liseden sonra okumayıp, bizim Türklerin tabiriyle boş gezenin boş kalfası kafasında takılıyor.  Doğan ise aklı başında, Üniversiteyi bitirip Avukat olmuş, yakışıklı, kendine güvenen bir adam. - Ah ah...-  Funda'nın kaza geçirmesinin ardından babasının da zorlamasıyla Doğan ile evlilik yoluna giriyorlar. Funda Doğan'dan nefret ediyor, Doğan Funda'nın aklını başına getirmeye çalışıyor... Düşünün ne kadar renkli bir evlilik olur. Gerisini merak ediyorsanız siz kitaba ben de yorumuma geçiyorum.  
            

        Funda... Ah Funda yani. O asiliği, başına buyrukluğun yüzünden milletin ödünü az kopartmadın. Neydi canım şu Doğan'ın senden çektiği. -_- Sevemedim hatun seni, şimdi kusuruma bakma. 
     Doğan ise ayrı bir dünyaydı ya. Ah be adam ne güzel sevdin sen öyle. Böyle içine sokarcasına, kalbini eritircesine sevdin yani. O sabrın, düşünceli tavırların, Funda üzüldüğün de senin de üzülmen... Ne diyebilirim ki sana favori erkek karakterlerimin başındasın şuan. Cidden. Hem yakışıklı, hem aşık Allah'ım bulup da bunadı diyorlar Funda buna!  
      Ben severim aslında karakterlerin çekiştiği kitapları. Bu kitap da bolcana mevcut.

                  Spoi!

    Ama keşke Funda'nın ailesi ile Funda'nın bir konuşma yaşamasını görseydik. Funda ailesiyle içli dışlı olan bir kız değil. Seviyor ama aralarında bir soğukluk var. Annesini genelde gördük de, babasıyla arasında ki o meseleyi keşke çözüme kavuştursalardı. Bir eksiklik oldu bu bakımdan ama bazen bazı yaralar iyileşmez derler ya. Sanırım öyle bir şey oldu buda.  

                 
Spoi bitti!



       
Behiye ile Enes vardı yan karakterlerde. Ay ben sevdim ikisini de. Behiyeyi bile sevdim de cıks yok Funda olmadı sevemedim be hatunum seni.
      Evet asıl olaya geliyorum ben. :D Benim olayıma. Ömer yan karakterimiz ama sanırım onun da kitabı çıkacakmış. Wattpad'de de hikayesi varmış zaten. Son aylar da Wattpad'e girme yasağım olduğu için artık kısmet kitap'a ya da babamın insafına denk gelirsem...
    Bir de bu Ömer'in yeşil gözleri var... İki katı vuruldu kalbim. Yeşil göz aşığıyım zaten ben. Adam güçlü, erkeksi, seksi, biraz alaycı... Açık sözlü.  Ayh ta benim tipim. :D Sanırım ben Dilek Taygun'a bu Ömer için biraz ısrar edeceğim. Hafiften başının etini yiyeceğim. *.*

   Evet uzun bir yorum oldu biraz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kitabı almak isterseniz, D&R ve İnternet sitelerinden ulaşabilirsiniz.

    Son olarak, kitabın kapağı çok hoş. Tam olarak anlatamıyorum ama özellikle kızı ellerken - şşhht yanlış anlaşılma olmasın *.* - elime gelen o his çok hoş. İç tasarımı da aynı şekilde güzel. Ama beni asıl kalbimden vuran, bölüm başlarında ki gelinlikli kız resmi. Çok güzel bir çizimdi.
    Yazara emekleri için sonsuz teşekkür ediyorum ve yayın evine de kapak - iç, dış tasarımından dolayı kocaman bir kalp gönderiyorum.

    Bol kitaplı günler dilerim!

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder