20 Kasım 2015 Cuma

Yakışıklı Bakıcı - Aleyna Daşkıran

12:27, BY Rabia Yentür -




                 

                                                                                                            

                                                                                     



Kitap Tanıtım


Masal dünyalarının kapılarını kapatabilir miyiz? Açık olunca prensler bu tarafa geçiyor.


                Hayatımın en güzel zamanlarını beş yaşındaki kardeşime - ki ben ona Küçük Şeytan diyorum- bakmakla sınanıyordum. Eva'nın bitmek bilmeyen istekleri, sonsuz kaprisi ve hiçbir şeyden memnun olmayan kişiliği ile boğuşurken aklıma gelen fikirle bir kere daha ne kadar harika olduğumu fark ettim. Neden bir bakıcı tutmuyordum ki?

               Bakıcı ilanı verip beklemeye başladığım o saatlerde gelen yaşlı ve huysuz teyzeler yüzünden umutlarım tükenmek üzereyken kapı çaldı. Gözleri bir metre ötesini görmeyen ya da kulakları duymayan yaşlı bir teyzeyi daha görmeyi yüreğim kaldırmayacaktı. Ama yanıldığımı çok geçmeden fark ettim!

                Şu an karşımda sakallı bir bakıcı duruyordu. Ah hayır hayır, gelen kişi kesinlikle sakallı bir teyze değildi. Derrek tüm karizmasıyla önümde dikilirken, hayatımdaki hiçbir şeyin eskisi gibi devam edemeyeceğini fark etmem uzun sürmedi! Ama yine de benden size ufak bir tavsiye, sakın erkek bir bakıcıyı işe almayın. Alıyorsanız da bir yıl boyunca onu işten kovamayacağınıza dair bir anlaşma imzalamayın! 


                                                            Kitap ismi: Yakışıklı Bakıcı
Yazar: Aleyna Daşkıran
Yayın evi: Mendirek
Sayfa sayısı: 269
Liste fiyatı: 18tl
Kitaba puanım: 5/3,5


                                                             Kitap yorumum                                   




                   Uzun bir zaman sonra hepinize merhaba. Tüyap kitap fuarı yazımı yavaştan yazarken, bu arada giremediğim yorumları da hemencecik gireyim. Yakışıklı Bakıcı gene bir Wattpad yazarının tatlı bir kitabı. Hem de imzalı. *-* Aleyna'ya kocaman sevgilerimi gönderiyorum burada. Kendisi de ve sohbeti çok tatlı. 
                Jade, 20 yaşlarında genç bir kız ve her genç kız gibi bir hayatı olsun istiyor. Ancak ailesinin dünya turuna çıkması ile küçük kardeşinin bakımı ona kalıyor. Eva ciddi anlam da aşırı yaramaz, inatçı, küçük bir cadı. Jade bir gün dayanamıyor ve bakıcı tutma kararı alıyor. Efendim, bir sürü yaşlı bakıcı geliyor, gidiyor ancak bir sonuç çıkmıyor. Sonunda pes edecekken, bir bakıcı daha geliyor ancak bu bakıcı çok yakışıklı bir adam.


           Evet, konumuz bu şekilde. Yorumuma gelecek olursak; Eğlenceliydi kitap. Yer yer güldüm, çok fazla kızdım... Böyle kesinlikle Reading Slump'dan çıkmanızı sağlar. Çerezlik, eğer o anlık kısa bir kitap arıyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Eğleneceksiniz. Ancak hikaye biraz hızlı ilerliyor. Yazarın dili güzel ama keşke birazcık daha duygu katılsaydı dedim ama böyle de kötü değildi. Zaten ilk kitabı yazarın. Normaldir küçük hatalar. Komedi dili olan bir kitap olduğu için pek sorun olamayacak. Doğrusu kitap da Derrek dışın da karakterleri pek sevemedim ben. Ehehe kesinlikle Derek'in yakışılılığı ile alakalı değil. :D Özellikle baş karakterimizin yani Jade'in yakın bir arkadaşı var ki... Anne. Belki siz sevebilirsiniz ama benim hoşuma gitmeyen karakterler arasında yer aldı kendisi. Jade'di de sevemedim. -_- Hayır, ben  de ne çok sevmemezlik yaptım be! Küçük Eva'yı hem sevdim hem sevmedim... Çocuk olmasından yırttı biraz aslında. Ama bu kitap sırf Derrek için okunur bakın. Genel anlam da güzel, eğlenceli, okunaklı bir kitaptı. Tavsiye eder miyim, evet. Derrek'e sulanmak yok baştan anlaşalım. :P

                                                           Bol kitaplı günler dilerim!





                                                            ***


         Kendini beğenmiş, bencil ve çocuk ruhlu da olsa filmlerde ki sakar kızın bile bir mutlu sonu oluyordu.


                                                                   ***




                                             

                                                               Kalsın şöyle. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

20 Kasım 2015 Cuma

Yakışıklı Bakıcı - Aleyna Daşkıran





                 

                                                                                                            

                                                                                     



Kitap Tanıtım


Masal dünyalarının kapılarını kapatabilir miyiz? Açık olunca prensler bu tarafa geçiyor.


                Hayatımın en güzel zamanlarını beş yaşındaki kardeşime - ki ben ona Küçük Şeytan diyorum- bakmakla sınanıyordum. Eva'nın bitmek bilmeyen istekleri, sonsuz kaprisi ve hiçbir şeyden memnun olmayan kişiliği ile boğuşurken aklıma gelen fikirle bir kere daha ne kadar harika olduğumu fark ettim. Neden bir bakıcı tutmuyordum ki?

               Bakıcı ilanı verip beklemeye başladığım o saatlerde gelen yaşlı ve huysuz teyzeler yüzünden umutlarım tükenmek üzereyken kapı çaldı. Gözleri bir metre ötesini görmeyen ya da kulakları duymayan yaşlı bir teyzeyi daha görmeyi yüreğim kaldırmayacaktı. Ama yanıldığımı çok geçmeden fark ettim!

                Şu an karşımda sakallı bir bakıcı duruyordu. Ah hayır hayır, gelen kişi kesinlikle sakallı bir teyze değildi. Derrek tüm karizmasıyla önümde dikilirken, hayatımdaki hiçbir şeyin eskisi gibi devam edemeyeceğini fark etmem uzun sürmedi! Ama yine de benden size ufak bir tavsiye, sakın erkek bir bakıcıyı işe almayın. Alıyorsanız da bir yıl boyunca onu işten kovamayacağınıza dair bir anlaşma imzalamayın! 


                                                            Kitap ismi: Yakışıklı Bakıcı
Yazar: Aleyna Daşkıran
Yayın evi: Mendirek
Sayfa sayısı: 269
Liste fiyatı: 18tl
Kitaba puanım: 5/3,5


                                                             Kitap yorumum                                   




                   Uzun bir zaman sonra hepinize merhaba. Tüyap kitap fuarı yazımı yavaştan yazarken, bu arada giremediğim yorumları da hemencecik gireyim. Yakışıklı Bakıcı gene bir Wattpad yazarının tatlı bir kitabı. Hem de imzalı. *-* Aleyna'ya kocaman sevgilerimi gönderiyorum burada. Kendisi de ve sohbeti çok tatlı. 
                Jade, 20 yaşlarında genç bir kız ve her genç kız gibi bir hayatı olsun istiyor. Ancak ailesinin dünya turuna çıkması ile küçük kardeşinin bakımı ona kalıyor. Eva ciddi anlam da aşırı yaramaz, inatçı, küçük bir cadı. Jade bir gün dayanamıyor ve bakıcı tutma kararı alıyor. Efendim, bir sürü yaşlı bakıcı geliyor, gidiyor ancak bir sonuç çıkmıyor. Sonunda pes edecekken, bir bakıcı daha geliyor ancak bu bakıcı çok yakışıklı bir adam.


           Evet, konumuz bu şekilde. Yorumuma gelecek olursak; Eğlenceliydi kitap. Yer yer güldüm, çok fazla kızdım... Böyle kesinlikle Reading Slump'dan çıkmanızı sağlar. Çerezlik, eğer o anlık kısa bir kitap arıyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Eğleneceksiniz. Ancak hikaye biraz hızlı ilerliyor. Yazarın dili güzel ama keşke birazcık daha duygu katılsaydı dedim ama böyle de kötü değildi. Zaten ilk kitabı yazarın. Normaldir küçük hatalar. Komedi dili olan bir kitap olduğu için pek sorun olamayacak. Doğrusu kitap da Derrek dışın da karakterleri pek sevemedim ben. Ehehe kesinlikle Derek'in yakışılılığı ile alakalı değil. :D Özellikle baş karakterimizin yani Jade'in yakın bir arkadaşı var ki... Anne. Belki siz sevebilirsiniz ama benim hoşuma gitmeyen karakterler arasında yer aldı kendisi. Jade'di de sevemedim. -_- Hayır, ben  de ne çok sevmemezlik yaptım be! Küçük Eva'yı hem sevdim hem sevmedim... Çocuk olmasından yırttı biraz aslında. Ama bu kitap sırf Derrek için okunur bakın. Genel anlam da güzel, eğlenceli, okunaklı bir kitaptı. Tavsiye eder miyim, evet. Derrek'e sulanmak yok baştan anlaşalım. :P

                                                           Bol kitaplı günler dilerim!





                                                            ***


         Kendini beğenmiş, bencil ve çocuk ruhlu da olsa filmlerde ki sakar kızın bile bir mutlu sonu oluyordu.


                                                                   ***




                                             

                                                               Kalsın şöyle. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder