10 Ekim 2015 Cumartesi

Tutkulu Aşk - Özge Gül - Kitap yorumu

11:18, BY Rabia Yentür -



       

  


 

         Kitap Tanıtım         





    AŞK; KALPLERE YERLEŞECEK VE BEDENLERDE TUTKUYA DÖNÜŞECEKTİ...



                Yıllarca aşkla yanıp tutuşan ama karşılık bulamayan bir erkek ne yapar? 


           Serkan hayatına devam etmeyi tercih etti ve bir başkasıyla nişanlandı. Onun için diğer kadınlar artık yok sayılacaktı. Ama Melisa'nın varlığı bile aklını karıştırıp aşkının katlanmasına yetiyordu. 
          Kalbi kararını çoktan vermişken, kadına yaklaşmanın yollarını arayacaktı ama Melisa, hayatı kendi bildiğinden ibaret sanırken bu hayli zor olacaktı. 
          Gittikçe yükselen, tutkuyla sarılmış, acılarla bilenmiş bir aşkın içine düşmemek için çabalayan Melisa'yı ikna edebilecek miydi Serkan? Peki ederse arzuladığı mutluluğa sonsuza kadar kavuşabilecek miydi? 
         Aşk için savaşırken, birbirlerinden güç almaları gerektiğini bilseler yetecekti ama bunu becerebilecekler mi? 

                 Peki ya tutku her zaman aşk mı getirir? 

     İşte tüm bu sorular cevap bulurken, bu iki gencin hikayesine bir tutamdan fazla acı eklenecek... 



                                      Kitap adı: Tutkulu Aşk
                                      Yazar: Özge Gül
                                      Yayın evi: Parola Yayınları
                                      Sayfa sayısı: 592
                                      Etiket Fiyatı: 25TL 
                                      Kitaba puanım: 5
 



       
    Hepinize merhaba arkadaşlar! Ben Rabia -nam-ı diğer Rabi- ve bu benim ilk yorumum. Umarım blog yolculuğumda bana eşlik eder, bundan keyif alırsınız!

 

                    Kitap Yorumum



   

         İlk yorumuma çok sevdiğim bir Wattpad kitabından başlamak istedim. Zaten bitireli kısa bir süre oldu. Bana göre bu camia'dan çıkan sayılı başarılı kitaplardan biri. Raflarda olmayı hak eden, yeteneğini sergileyen harika bir kitap. Sayfa sayısının çokluğuna aldanmayın, akıcı anlatımıyla kendini okutuyor. Yazarın da sade ve başarılı anlatım dili sizi hiç zorlamıyor. Bu konu da özellikle benden artı puan aldı.
       Ve ah Serkan... Kesinlikle favorim ve eminim sizin de öyle olacak. O aşkı, vazgeçmeyişi, kadınını sahiplenmesi falan mükemmel bir karakter :D

    Özetle hikayeye bayıldım ama Serkan'a daha fazla bayıldım. Baş karakterlerimiz olan Serkan Kara'nın çalıştığı şirkete Melisa Aydın'ın gelmesiyle başlıyor hikayeleri. Aralarında aşkın o dayanılmaz kıvılcımları yeşeriyor ve Serkan her ne kadar bu yangın da kendini kaybetmek istese de Melisa geçmişinden kaynaklı sorunlar yüzünden, güvenli tarafta durmak için savaş veriyor ve böylece yıllar geçiyor. Artık Melisa genç ve başarılı bir kadın, Serkan ise hırslı ve başarılı bir genç adam. Kitabımızın başlangıç noktası da yıllar sonrası aslında.
    Birazcık karakter hakkın da bilgi vermem gerekirse Serkan; Ciddi anlam da aşkının peşinden gitmeyi başaran, tutkulu ve bir o kadar da hırslı bir karakter. En az Melisa kadar inatçı olması da ikili arasın da fırtınalar yaratıyor.
  Melisa ise kesinlikle sevip sevmeme konusun da sürekli gidip geldiğim bir karakter oldu doğrusu. Çok sevdim ama sevmedim... Saçma - bana göre saçma tabi siz başka türlü de düşünebilirsiniz ama- nedenlerden dolayı bence yıllarını bitirdi. Aslın da bir yandan hak veriyordum ama bir yandan da ciddi anlam da saçma ve gereksiz bir korku gibi geliyordu. Bilemiyorum dediğim gibi bende Melisa'nın farklı etkileri var. Bu korkular yüzünden Serkan'ın başka bir kadınla nişanlanmasına bile göz yumdu. Bu kitapta kesinlikle aşkına tutunan Serkan idi ve ileri ki sayfalar da Melisa'nın yaptığı kıskançlık ve kavgalar çok battı bu yüzden. Fazla derine girip spoi vermek istemiyorum o yüzden bir kaç cümle daha edip yoruma son vereceğim.

     Yan karakterleri ciddi anlam da çok iyi yansıtmıştı sevgili Özge. Selin ve Murat'ın o çekişmeli aşkı tam dozunda yaşanmıştı. Ah Murat... Kalp ritminizi dengesizleştirebilir dikkat! Bu kitapta yarım kalan aşkları çok yakın da çıkacak olan Aşka Güven ile sonuçlanacak.
 
   
     Ve tabi ki biricik patronumuz Hilmi Bey. Kitap boyunca ciddi anlam da çok sevdiğim, kitabın içine girip yanaklarını sıkmak isteyip, koca göbeğin de başımı dinlendirmek istediğim bir adam oldu. Aşırı sempatik, eğlenceli, çok babacan bir adamdı be.


   Okuyun, okutun eminim hoşuna gidecek bir kitap olacak.  Ve son olarak  BU KİTAP KALP SAĞLIĞI AÇISINDAN ÇOK ZARARLI. SERKAN VE MURAT BAŞINIZI DÖNDÜRÜP, SİZİ BAMBAŞKA ALEMLERE SÜRÜKLEYECEK!



         
     






           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Ekim 2015 Cumartesi

Tutkulu Aşk - Özge Gül - Kitap yorumu




       

  


 

         Kitap Tanıtım         





    AŞK; KALPLERE YERLEŞECEK VE BEDENLERDE TUTKUYA DÖNÜŞECEKTİ...



                Yıllarca aşkla yanıp tutuşan ama karşılık bulamayan bir erkek ne yapar? 


           Serkan hayatına devam etmeyi tercih etti ve bir başkasıyla nişanlandı. Onun için diğer kadınlar artık yok sayılacaktı. Ama Melisa'nın varlığı bile aklını karıştırıp aşkının katlanmasına yetiyordu. 
          Kalbi kararını çoktan vermişken, kadına yaklaşmanın yollarını arayacaktı ama Melisa, hayatı kendi bildiğinden ibaret sanırken bu hayli zor olacaktı. 
          Gittikçe yükselen, tutkuyla sarılmış, acılarla bilenmiş bir aşkın içine düşmemek için çabalayan Melisa'yı ikna edebilecek miydi Serkan? Peki ederse arzuladığı mutluluğa sonsuza kadar kavuşabilecek miydi? 
         Aşk için savaşırken, birbirlerinden güç almaları gerektiğini bilseler yetecekti ama bunu becerebilecekler mi? 

                 Peki ya tutku her zaman aşk mı getirir? 

     İşte tüm bu sorular cevap bulurken, bu iki gencin hikayesine bir tutamdan fazla acı eklenecek... 



                                      Kitap adı: Tutkulu Aşk
                                      Yazar: Özge Gül
                                      Yayın evi: Parola Yayınları
                                      Sayfa sayısı: 592
                                      Etiket Fiyatı: 25TL 
                                      Kitaba puanım: 5
 



       
    Hepinize merhaba arkadaşlar! Ben Rabia -nam-ı diğer Rabi- ve bu benim ilk yorumum. Umarım blog yolculuğumda bana eşlik eder, bundan keyif alırsınız!

 

                    Kitap Yorumum



   

         İlk yorumuma çok sevdiğim bir Wattpad kitabından başlamak istedim. Zaten bitireli kısa bir süre oldu. Bana göre bu camia'dan çıkan sayılı başarılı kitaplardan biri. Raflarda olmayı hak eden, yeteneğini sergileyen harika bir kitap. Sayfa sayısının çokluğuna aldanmayın, akıcı anlatımıyla kendini okutuyor. Yazarın da sade ve başarılı anlatım dili sizi hiç zorlamıyor. Bu konu da özellikle benden artı puan aldı.
       Ve ah Serkan... Kesinlikle favorim ve eminim sizin de öyle olacak. O aşkı, vazgeçmeyişi, kadınını sahiplenmesi falan mükemmel bir karakter :D

    Özetle hikayeye bayıldım ama Serkan'a daha fazla bayıldım. Baş karakterlerimiz olan Serkan Kara'nın çalıştığı şirkete Melisa Aydın'ın gelmesiyle başlıyor hikayeleri. Aralarında aşkın o dayanılmaz kıvılcımları yeşeriyor ve Serkan her ne kadar bu yangın da kendini kaybetmek istese de Melisa geçmişinden kaynaklı sorunlar yüzünden, güvenli tarafta durmak için savaş veriyor ve böylece yıllar geçiyor. Artık Melisa genç ve başarılı bir kadın, Serkan ise hırslı ve başarılı bir genç adam. Kitabımızın başlangıç noktası da yıllar sonrası aslında.
    Birazcık karakter hakkın da bilgi vermem gerekirse Serkan; Ciddi anlam da aşkının peşinden gitmeyi başaran, tutkulu ve bir o kadar da hırslı bir karakter. En az Melisa kadar inatçı olması da ikili arasın da fırtınalar yaratıyor.
  Melisa ise kesinlikle sevip sevmeme konusun da sürekli gidip geldiğim bir karakter oldu doğrusu. Çok sevdim ama sevmedim... Saçma - bana göre saçma tabi siz başka türlü de düşünebilirsiniz ama- nedenlerden dolayı bence yıllarını bitirdi. Aslın da bir yandan hak veriyordum ama bir yandan da ciddi anlam da saçma ve gereksiz bir korku gibi geliyordu. Bilemiyorum dediğim gibi bende Melisa'nın farklı etkileri var. Bu korkular yüzünden Serkan'ın başka bir kadınla nişanlanmasına bile göz yumdu. Bu kitapta kesinlikle aşkına tutunan Serkan idi ve ileri ki sayfalar da Melisa'nın yaptığı kıskançlık ve kavgalar çok battı bu yüzden. Fazla derine girip spoi vermek istemiyorum o yüzden bir kaç cümle daha edip yoruma son vereceğim.

     Yan karakterleri ciddi anlam da çok iyi yansıtmıştı sevgili Özge. Selin ve Murat'ın o çekişmeli aşkı tam dozunda yaşanmıştı. Ah Murat... Kalp ritminizi dengesizleştirebilir dikkat! Bu kitapta yarım kalan aşkları çok yakın da çıkacak olan Aşka Güven ile sonuçlanacak.
 
   
     Ve tabi ki biricik patronumuz Hilmi Bey. Kitap boyunca ciddi anlam da çok sevdiğim, kitabın içine girip yanaklarını sıkmak isteyip, koca göbeğin de başımı dinlendirmek istediğim bir adam oldu. Aşırı sempatik, eğlenceli, çok babacan bir adamdı be.


   Okuyun, okutun eminim hoşuna gidecek bir kitap olacak.  Ve son olarak  BU KİTAP KALP SAĞLIĞI AÇISINDAN ÇOK ZARARLI. SERKAN VE MURAT BAŞINIZI DÖNDÜRÜP, SİZİ BAMBAŞKA ALEMLERE SÜRÜKLEYECEK!



         
     






           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder