28 Ekim 2015 Çarşamba

Sezgi - Amy A. Bartol - Yorum

13:38, BY Rabia Yentür -









                                                   




                          Kitap tanıtım



         Sürgünlerin dünyasında kabuslar gerçek oluyor, karanlık gelecek daha da kaçınılmaz hale geliyor...

        Evie onu görmemek için gözlerini açmadı ama onun kokusu yine de burnuna doluyordu. Soluduğu havayı yoğunlaştırıyor, Evie'yi kokusuyla... Aromasıyla boğuyordu. Titredi. Direnmeliydi. Eğer yeterince güçlü olmazsa, hastalığı şimdi bile ona bulaşmış olan bu avcıyla aynı kadere sürgün edilecekti. Ama artık Evie, ona açtı ve o bunu biliyordu; Kendisini kemiren acıyı sonlandırma ihtiyacına güveniyordu. Teslimiyetinin nasıl da tadını çıkarırdı.

    Evie şimdilik hayattaydı ama aksi için yalvarması ne kadar sürecekti?


               Kitap adı: Sezgi ( Öngörü serisi 2)
               Kitap yazarı: Amy A. Bartol
               Yayın evi: Yabancı
               Çeviri: Merve Özcan
               Sayfa sayısı: 513
               Liste fiyatı: 27Tl




     



            Kitap yorumum




           
 Öngörü serisinin 2. kitabı olan Sezgi ile karşınızdayım. Kesinlikle ilk kitaptan daha güzel, daha akıcı ve macera doluydu. İlk kitap da sıkılabilirsiniz biraz ama size tavsiyem dayanın ve ikinci kitaba başlayın.
           Yoruma başlamadan önce bir şeyi söylemek istiyorum; Ben kendime aşırı güldüm ama :D Ya ilk kitapta ki Zephry karakterini ben kız biliyordum ve erkek olduğunu öğrendim. Hem de Sezgi'yi okumadan önce biraz karıştırayım demiştim bir sahne vardı orada bir kaç kere okumak zorunda kaldım ama bu ikisi de kızdı nasıl ya falan oldum :D Spoiye girmiyor değil mi? Yani isim vermedim ama...  Erkek olduğunu öğrendiğim de baya zorluk çektim alışana kadar. Hala bazen gözüme kız gibi gelir :D :D

       Neyse, siz umarım aynısını yaşamazsınız der ve yorumuma geçerim. İlk kitap heyecanlı bir sonda bitmişti. Alfred'in kızımızın ruhu için saldırmıştı ve sonucun da Russell feci halde yaralanmıştı. Ancak Evie güçleri sayesinde Russell'ın hayatını kurtardı - ben Russel'ı aşırı seven biri olarak, ağlamıştım mutluluktan- hatta hayatını kurtarmakla kalmadı onu da kendisi gibi bir meleğe serafime dönüştürdü. Kitabın ilk sayfaların da yani yaklaşık bir 134 sayfasında Evie'nin ağzından okuyoruz. Onun acılarını, korkularını görüyoruz. Biraz olaylı geçseler de genelde sakin sayfalardı. Daha sonra ki kısımda ise Russell'ın ağzından okuyoruz olayları. Şaşırdım ama sevindim de. Umarım Reed'in ağzından da okuyabiliriz diğer kitap da.  200 küsürlü sayfalara kadar böyle devam ediyor. Daha sonra Evie'nin ağzından okumaya başlıyoruz ve oradan sonrası cidden aşırı derece de heyecanlı.

    Beni koca kitap da rahatsız eden tek nokta aşk üçgeninin dörtgene çıkmasıydı. Tamam Evie başrol, mükemmel falan da bu kadar yükseltilmeseydi ya. Okurken demek istediğimi anlarsınız. Kitabın başların da sadece melekler olmadığını öğreniyoruz. Direk başların da olduğu için spoi kısmına girmiyor. Başka yaratıklar da var ve bu kısımlar da o yaratıklardan bazılarını görüyoruz.

         Burası spoiler içerir dikkat!



    Brennus; Ahh ben aşık oldum bu karaktere. Kötü adamlar listesin de ama ya yok böyle bir adam resmen öldüm, bittim, eridim be ben o adama. Yazarın dünyası zaten böyle mükemmel karakterlerle çevirili. Aşırı yakışıklı, güzel... Ve Brennus sadece yakışıklı değil adam konuşmalarıyla efsane yaaa!! <3

   Sulanmayın döverim -.- Bir  mo chroi ( kalbim) deyişi var, beni eritti burada. Ve Finn. En az Brennus kadar karizmatik ancak bir Brennus değil. Olsun onu da seversiniz ki bence seveceksiniz *.*


        Spoiler bu kadar


     
Çok heyecanlı bir şekil de devam etti ve heyecanlı bir sonla bitti. 3. kitap için sabırsızlanıyorum umarım en kısa zaman da çıkar. Ve son olarak melekleri ilk kitaptan daha kapsamlı şekil de görüyoruz ve tek kelimeyle mükemmeller. Yani İlk kitap da okuyanlar bilir ne kadar mükemmellerdi, bu kitap da ayrılar. Seveceğinizi düşünüyorum ve kesinlikle bu seriye şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum.

    Bol kitaplı günler dilerim!



         
Alıntılar



           
" Asla seni sevdiğimden şüphe etme. Benim hakkım da her şeyden kuşkulanabilirsin ama bu dünya da ya da sonrakinde, seni her şeyden daha çok sevdiğimden şüphe duyma."


         " Benim meleğim. Oda sensin, eğer hırlamam yeterince açık olmadıysa diye söylüyorum."

       
       O kadar Brennus'dan bahsettikten sonra alıntısı olmadan olmaz değil mi? *-*

             " Senin için geleceğim... Sen benimsin, mo chroi."




             






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

28 Ekim 2015 Çarşamba

Sezgi - Amy A. Bartol - Yorum










                                                   




                          Kitap tanıtım



         Sürgünlerin dünyasında kabuslar gerçek oluyor, karanlık gelecek daha da kaçınılmaz hale geliyor...

        Evie onu görmemek için gözlerini açmadı ama onun kokusu yine de burnuna doluyordu. Soluduğu havayı yoğunlaştırıyor, Evie'yi kokusuyla... Aromasıyla boğuyordu. Titredi. Direnmeliydi. Eğer yeterince güçlü olmazsa, hastalığı şimdi bile ona bulaşmış olan bu avcıyla aynı kadere sürgün edilecekti. Ama artık Evie, ona açtı ve o bunu biliyordu; Kendisini kemiren acıyı sonlandırma ihtiyacına güveniyordu. Teslimiyetinin nasıl da tadını çıkarırdı.

    Evie şimdilik hayattaydı ama aksi için yalvarması ne kadar sürecekti?


               Kitap adı: Sezgi ( Öngörü serisi 2)
               Kitap yazarı: Amy A. Bartol
               Yayın evi: Yabancı
               Çeviri: Merve Özcan
               Sayfa sayısı: 513
               Liste fiyatı: 27Tl




     



            Kitap yorumum




           
 Öngörü serisinin 2. kitabı olan Sezgi ile karşınızdayım. Kesinlikle ilk kitaptan daha güzel, daha akıcı ve macera doluydu. İlk kitap da sıkılabilirsiniz biraz ama size tavsiyem dayanın ve ikinci kitaba başlayın.
           Yoruma başlamadan önce bir şeyi söylemek istiyorum; Ben kendime aşırı güldüm ama :D Ya ilk kitapta ki Zephry karakterini ben kız biliyordum ve erkek olduğunu öğrendim. Hem de Sezgi'yi okumadan önce biraz karıştırayım demiştim bir sahne vardı orada bir kaç kere okumak zorunda kaldım ama bu ikisi de kızdı nasıl ya falan oldum :D Spoiye girmiyor değil mi? Yani isim vermedim ama...  Erkek olduğunu öğrendiğim de baya zorluk çektim alışana kadar. Hala bazen gözüme kız gibi gelir :D :D

       Neyse, siz umarım aynısını yaşamazsınız der ve yorumuma geçerim. İlk kitap heyecanlı bir sonda bitmişti. Alfred'in kızımızın ruhu için saldırmıştı ve sonucun da Russell feci halde yaralanmıştı. Ancak Evie güçleri sayesinde Russell'ın hayatını kurtardı - ben Russel'ı aşırı seven biri olarak, ağlamıştım mutluluktan- hatta hayatını kurtarmakla kalmadı onu da kendisi gibi bir meleğe serafime dönüştürdü. Kitabın ilk sayfaların da yani yaklaşık bir 134 sayfasında Evie'nin ağzından okuyoruz. Onun acılarını, korkularını görüyoruz. Biraz olaylı geçseler de genelde sakin sayfalardı. Daha sonra ki kısımda ise Russell'ın ağzından okuyoruz olayları. Şaşırdım ama sevindim de. Umarım Reed'in ağzından da okuyabiliriz diğer kitap da.  200 küsürlü sayfalara kadar böyle devam ediyor. Daha sonra Evie'nin ağzından okumaya başlıyoruz ve oradan sonrası cidden aşırı derece de heyecanlı.

    Beni koca kitap da rahatsız eden tek nokta aşk üçgeninin dörtgene çıkmasıydı. Tamam Evie başrol, mükemmel falan da bu kadar yükseltilmeseydi ya. Okurken demek istediğimi anlarsınız. Kitabın başların da sadece melekler olmadığını öğreniyoruz. Direk başların da olduğu için spoi kısmına girmiyor. Başka yaratıklar da var ve bu kısımlar da o yaratıklardan bazılarını görüyoruz.

         Burası spoiler içerir dikkat!



    Brennus; Ahh ben aşık oldum bu karaktere. Kötü adamlar listesin de ama ya yok böyle bir adam resmen öldüm, bittim, eridim be ben o adama. Yazarın dünyası zaten böyle mükemmel karakterlerle çevirili. Aşırı yakışıklı, güzel... Ve Brennus sadece yakışıklı değil adam konuşmalarıyla efsane yaaa!! <3

   Sulanmayın döverim -.- Bir  mo chroi ( kalbim) deyişi var, beni eritti burada. Ve Finn. En az Brennus kadar karizmatik ancak bir Brennus değil. Olsun onu da seversiniz ki bence seveceksiniz *.*


        Spoiler bu kadar


     
Çok heyecanlı bir şekil de devam etti ve heyecanlı bir sonla bitti. 3. kitap için sabırsızlanıyorum umarım en kısa zaman da çıkar. Ve son olarak melekleri ilk kitaptan daha kapsamlı şekil de görüyoruz ve tek kelimeyle mükemmeller. Yani İlk kitap da okuyanlar bilir ne kadar mükemmellerdi, bu kitap da ayrılar. Seveceğinizi düşünüyorum ve kesinlikle bu seriye şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum.

    Bol kitaplı günler dilerim!



         
Alıntılar



           
" Asla seni sevdiğimden şüphe etme. Benim hakkım da her şeyden kuşkulanabilirsin ama bu dünya da ya da sonrakinde, seni her şeyden daha çok sevdiğimden şüphe duyma."


         " Benim meleğim. Oda sensin, eğer hırlamam yeterince açık olmadıysa diye söylüyorum."

       
       O kadar Brennus'dan bahsettikten sonra alıntısı olmadan olmaz değil mi? *-*

             " Senin için geleceğim... Sen benimsin, mo chroi."




             






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder