29 Ekim 2015 Perşembe

Satılık - İlknur Birdal

20:33, BY Rabia Yentür -




                   


Kitap tanıtım                                  



Her aşk kendi sınavıyla cebelleşir.

Devran ve Hüzün.


Onların yolu bir bar kapısında kesişti. Kader hiç ummadıkları anda, hiç ummadıkları bir yerde onları bir araya getirdi. Hayatın karşısın da yeteri kadar kırılan kalpleri yeni bir serzenişi daha kaldırabilecek miydi?




         Hüzün'ün korumak istediği kalbi, Devran'ın hayatını karmaşalar içine sürükleyen sırları vardı. Pis bir barın üst katında sahip olduğu kızın hayatının bilmecesi olacağını hiç hesaba katmamıştı.
           Sırlar ortaya çıktıkça değişen hayatlara, her aşkın kendi içinde verdiği savaşlara şahit olacaksınız.
       

           " Sana sahip olmak hayatımda yaptığım tek doğruydu. Söylemesi biraz tuhaf olsa da, hayatım boyunca satın aldığım en güzel hediyesin."

          " Sen benim başıma gelen en güzel yanlıştın. Seni seviyorum Devran... Mutluluk benim için senin dudaklarının arasında ve sen bu gece sadece beni sevdiği fısılda..."



              
Kitap adı: Satılık
              Yazarı: İlknur Birdal
              Yayın evi: Postiga
              Sayfa sayısı: 469
              Liste fiyatı: 24Tl
              Kitaba puanım: 5





                                      Kitap yorumum



             
Hepinize merhaba arkadaşlar! Kısa bir süre önce çıktığım Reading Slump'un acısını bu ay feci halde çıkardım. 8,5 kitap. :D Evet buçuk ne derseniz, yarım bıraktığım bir tane. Pek hoşuma gitmeyen, sıkan bir kitap oldu beni. Ama ay daha bitmedi değil mi? Şuan elim de bir kitap daha var ve onu da gün içerisin de bitirmeyi planlıyorum. Az gelebilir, normal zaman da bende az derdim ama aylarca elimde o kadar kitap süründürdükten sonra, kitap okumayı bıraktıktan sonra benim için çok fazla iyi oldu bu rakam. Bunlardan biri de Satılık.

         Zamanın da Wattpad adlı sitede okumuş ancak kitap olacağı için yarım kalan bir hikayeydi. Biraz geç de olsa kitap hali alınıp, okundu ve aşık olundu.
        Hüzün'ün hayatı alkolik ve kumarbaz babasının onu hayat kadınlarını çalıştıran bir bara satmasıyla tepe taklak oluyor. Daha fazla tepe taklak oluyor diyelim, çünkü zaten babasıyla hayatı yeterince berbattı. Bütün o pisliğin içerisin de Hüzün'ün hayatına bir melek gibi düşen Aysel ile tanışıyor.
      Devran, daha önce hiç ayak basmadığı bara girdiği zaman dikkatini ilk çeken şey Hüzün. İçki her kötülüğün anasıdır derler ya hani... İçkili bir halde Hüzün'ü kendine istiyor ve barın üstünde ki odalardan birin de sahip oluyor.

         Kitabımızın konusu en kısasından böyle. Daha fazlası spoiye girer o yüzden yorumumu yazayım ben. Bu kitap 2 gün içerisin de bitti. Okurken bir çok farklı duyguyu aynı anda yaşadım. Üzüldüm, nefret ettim, ağladım, takdir ettim, güldüm ve aşık oldum. Pişmanlıkları tattım ve karakterlerle birlikte umut ettim. Bir ara baya küfür ettim. Aslında bir kurgu gibi görünebilir ama bu kitabın içerisindekileri dışarı da yaşayanlar var ve bu farkın dalık beni sarstı. Sadece kitapla bile bu kadar duygusallaştıysam, diğer türlüsünü düşünemiyorum. O yüzden kitap bu açıdan çok hoşuma gitti. Genelde bende kitap okurken, hayal gücünün yarattığı şeyleri okumayı isterim, severim ama arada böyle gerçekçi kitaplar da ihtiyacımız var. Ve dışarıda ki o kızlardan bir çoğu Hüzün gibi şanslı değil bu bir gerçek.
      Baş karakterler gibi ayrıca yan karakterler de çok iyi yazılmıştı. Aysel ve Umut... Emir ve Asi... Hikayelerini okumak çok heyecanlıydı. Kitabı çıkacak olan ve bu kitap da çok kısa aralıklar da gördüğüm Poyraz var birde... Sadece bir kaç sayfa da böyle sevdiysem adamı sanırım kitabı çıktığın da aşık olabilirim.
    Yazarın ayrıca karakterlerini inançlı bir şekilde yansıtması çok fazla güzeldi ya. Evet din olarak farklı görüşler de insanlar olabiliriz ama ben İslam inancında biri olarak, ufaktan da olsa yazarın kitaba yansıtması hoşuma gitti.
   Ayrıca yazarın dili çok hoş. Son zamanlar da çıkan ve kesinlikle çok fazla kötü olan kitapların aksine Satılık'ın dili çok sade ve güzeldi. Ayrıca sonlara doğru feci ters köşelere yattık diyeyim :D Aa! Hadi ya... Falan oldum bir aralar ben :D
   Ayrıca kitabı bitirdikten sonra bir süre öyle kaldım. Ve içimden çok içten bir şekil de dua ettim. Umarım kimse böyle ağır yüklerin altında kalmaz. Ya alın okuyun bu kitabı cidden çok iyiydi.

    Güzeldi, hoştu... Eğer daha önce Wattpad kitabı okumadıysanız, bu kitapla başlayabilirsiniz. Kapağı çok hoşuma gitti benim. Yazarın ikinci kitabı Karanlığın Külleri'ni de alıp okumak için sabırsızlanıyorum.

     Bol kitaplı günler dilerim!






                                ***



               Hüzünle bulutlanmış ela gözleri düşündü. Adı yaşadığı hayatla dalga geçmek için konulmuş gibiydi adeta.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Ekim 2015 Perşembe

Satılık - İlknur Birdal





                   


Kitap tanıtım                                  



Her aşk kendi sınavıyla cebelleşir.

Devran ve Hüzün.


Onların yolu bir bar kapısında kesişti. Kader hiç ummadıkları anda, hiç ummadıkları bir yerde onları bir araya getirdi. Hayatın karşısın da yeteri kadar kırılan kalpleri yeni bir serzenişi daha kaldırabilecek miydi?




         Hüzün'ün korumak istediği kalbi, Devran'ın hayatını karmaşalar içine sürükleyen sırları vardı. Pis bir barın üst katında sahip olduğu kızın hayatının bilmecesi olacağını hiç hesaba katmamıştı.
           Sırlar ortaya çıktıkça değişen hayatlara, her aşkın kendi içinde verdiği savaşlara şahit olacaksınız.
       

           " Sana sahip olmak hayatımda yaptığım tek doğruydu. Söylemesi biraz tuhaf olsa da, hayatım boyunca satın aldığım en güzel hediyesin."

          " Sen benim başıma gelen en güzel yanlıştın. Seni seviyorum Devran... Mutluluk benim için senin dudaklarının arasında ve sen bu gece sadece beni sevdiği fısılda..."



              
Kitap adı: Satılık
              Yazarı: İlknur Birdal
              Yayın evi: Postiga
              Sayfa sayısı: 469
              Liste fiyatı: 24Tl
              Kitaba puanım: 5





                                      Kitap yorumum



             
Hepinize merhaba arkadaşlar! Kısa bir süre önce çıktığım Reading Slump'un acısını bu ay feci halde çıkardım. 8,5 kitap. :D Evet buçuk ne derseniz, yarım bıraktığım bir tane. Pek hoşuma gitmeyen, sıkan bir kitap oldu beni. Ama ay daha bitmedi değil mi? Şuan elim de bir kitap daha var ve onu da gün içerisin de bitirmeyi planlıyorum. Az gelebilir, normal zaman da bende az derdim ama aylarca elimde o kadar kitap süründürdükten sonra, kitap okumayı bıraktıktan sonra benim için çok fazla iyi oldu bu rakam. Bunlardan biri de Satılık.

         Zamanın da Wattpad adlı sitede okumuş ancak kitap olacağı için yarım kalan bir hikayeydi. Biraz geç de olsa kitap hali alınıp, okundu ve aşık olundu.
        Hüzün'ün hayatı alkolik ve kumarbaz babasının onu hayat kadınlarını çalıştıran bir bara satmasıyla tepe taklak oluyor. Daha fazla tepe taklak oluyor diyelim, çünkü zaten babasıyla hayatı yeterince berbattı. Bütün o pisliğin içerisin de Hüzün'ün hayatına bir melek gibi düşen Aysel ile tanışıyor.
      Devran, daha önce hiç ayak basmadığı bara girdiği zaman dikkatini ilk çeken şey Hüzün. İçki her kötülüğün anasıdır derler ya hani... İçkili bir halde Hüzün'ü kendine istiyor ve barın üstünde ki odalardan birin de sahip oluyor.

         Kitabımızın konusu en kısasından böyle. Daha fazlası spoiye girer o yüzden yorumumu yazayım ben. Bu kitap 2 gün içerisin de bitti. Okurken bir çok farklı duyguyu aynı anda yaşadım. Üzüldüm, nefret ettim, ağladım, takdir ettim, güldüm ve aşık oldum. Pişmanlıkları tattım ve karakterlerle birlikte umut ettim. Bir ara baya küfür ettim. Aslında bir kurgu gibi görünebilir ama bu kitabın içerisindekileri dışarı da yaşayanlar var ve bu farkın dalık beni sarstı. Sadece kitapla bile bu kadar duygusallaştıysam, diğer türlüsünü düşünemiyorum. O yüzden kitap bu açıdan çok hoşuma gitti. Genelde bende kitap okurken, hayal gücünün yarattığı şeyleri okumayı isterim, severim ama arada böyle gerçekçi kitaplar da ihtiyacımız var. Ve dışarıda ki o kızlardan bir çoğu Hüzün gibi şanslı değil bu bir gerçek.
      Baş karakterler gibi ayrıca yan karakterler de çok iyi yazılmıştı. Aysel ve Umut... Emir ve Asi... Hikayelerini okumak çok heyecanlıydı. Kitabı çıkacak olan ve bu kitap da çok kısa aralıklar da gördüğüm Poyraz var birde... Sadece bir kaç sayfa da böyle sevdiysem adamı sanırım kitabı çıktığın da aşık olabilirim.
    Yazarın ayrıca karakterlerini inançlı bir şekilde yansıtması çok fazla güzeldi ya. Evet din olarak farklı görüşler de insanlar olabiliriz ama ben İslam inancında biri olarak, ufaktan da olsa yazarın kitaba yansıtması hoşuma gitti.
   Ayrıca yazarın dili çok hoş. Son zamanlar da çıkan ve kesinlikle çok fazla kötü olan kitapların aksine Satılık'ın dili çok sade ve güzeldi. Ayrıca sonlara doğru feci ters köşelere yattık diyeyim :D Aa! Hadi ya... Falan oldum bir aralar ben :D
   Ayrıca kitabı bitirdikten sonra bir süre öyle kaldım. Ve içimden çok içten bir şekil de dua ettim. Umarım kimse böyle ağır yüklerin altında kalmaz. Ya alın okuyun bu kitabı cidden çok iyiydi.

    Güzeldi, hoştu... Eğer daha önce Wattpad kitabı okumadıysanız, bu kitapla başlayabilirsiniz. Kapağı çok hoşuma gitti benim. Yazarın ikinci kitabı Karanlığın Külleri'ni de alıp okumak için sabırsızlanıyorum.

     Bol kitaplı günler dilerim!






                                ***



               Hüzünle bulutlanmış ela gözleri düşündü. Adı yaşadığı hayatla dalga geçmek için konulmuş gibiydi adeta.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder