26 Ekim 2015 Pazartesi

Kitap alışverişi

03:46, BY Rabia Yentür -






           Bu benim ilk kitap alış verişi yorumum. Daha önce bu konu hakkın da bir sürü yazı okudum, video seyrettim... Hoşuma gidiyor bu tür şeyler. Daha çok kitap öğreniyoruz, bilgi sahibi oluyoruz... O yüzden bende böyle bir şey yapmak istedim. Eylül ve Ekim ayı alışverişim'den oluşan bir liste bu. Bir kısmı takas, bir kısmı satın alındı, bir kısmı da hediye.

                    Kitapların neler olduğuna gelirsek;


                         


               Eylül ayın da Okuoku sitesinin 9.90 indiriminden aldığım kitaplarım. Her zaman ki cömertlikleri ile bir sürü ayraç koymuşlar. Ve tabii ki kahve... Bu sefer bir fark vardı Novella yayınlarının... Tam aslında emin değilim ne olduğundan, hala çözmedim ama sanırım telefon süsü olabilir... Yanına ondan da koymuşlar. Her ay farklı yayın evlerinden 9.9 indirimi oluyor. Bakmadıysanız bakmanızı öneririm.




     Ve bunlar da gene Eylül ayın da Belkıs kitap evinden yaptığım alışveriş. Bilmeyenler için gerçekten çok uygun fiyatlara satış yapan, ve artık kapı da ödemesi de olan bir kitap evi. Bana uzak kaldığı için genel de kargo ile istiyordum ama bir arkadaşımı görmek için gitmişken uğramadan olmaz dedim ve buraya girdim. Bilmeyenler için Pendik'de.



           



              Ekim ayın da yaptığım bir alışveriş. Daha doğrusu takas oldu bu. Kadıköy Akmar pasajın da girişin bir kaç dükkan ötesin de çok iyi bir kitap evi var. Götürdüğüm kitap sayısına göre kitaplar olsa da hepsi hasarsız. Pek fazla üzülmedim o yüzden.








                                                  



          9. Beyoğlu sahaflar festivalinden alınan kitaplarım. Yağmurlu bir gün de gittiğim için bir çok sahaf kapalı olsa da açık olanlar da da cidden çok güzel şeyler vardı. Aşırı uygundu. İlk defa bu yıl o festivale gittim ve seneye de kaçırmayacağım. Burnumun dibindeyken neden gitmedim şimdiye kadar üzüldüm :/ Resim de gördüğünüz ayraçların tanesi 2.50 ve hepsi el işi, emek olan şeyler. Daha bir sürü çizgi kahramanların ayraçları  vardı da maalesef alamadım :/ Merak edenler için bu ayraçları yapan sahafçı ablamızın kardeşiymiş. Kendisi Taksim de ki sahaf da bulunuyor. Yanlış hatırlamıyorsam alt kattaydı dükkanı ama baya eskiden gitmiştim o yüzden hatırlamıyorum tam olarak. Ama bana dediğine göre sipariş alıp yapıyormuş kardeşi. O sahafa yolum düşerse mutlaka bakıp sizi de bilgilendiririm.
    Ayşe Kulin'i özellikle çekme nedenim ise cildi. Bir harika değil mi? Yani bildiğim kadarıyla ciltsizdi ve ben ilk görünce çok şaşırdım. Çok hoş bir cildi var ve yazı puntosu büyüktü. Ayrıca çok uygun bir fiyataydı. Merak ettiğim bir kitaptı bulmuşken kaçırmayayım dedim.





                                                       

                                       

                     Bu kitapların benim için yeri ayrı çünkü çok değer verdiğim, özel birisinden hediye geldiler. Sanırım resim de görülmüyor ama baştan sona; Arzu Şövalyesi, Grey, Thanatos ve Tutkulu Notalar. Uzun zamandır istediğim kitaplardı, eğer okuyorsan sana tekrar, tekrar teşekkür ederim bunları verdiğin için. Ve çikolatalarım, ayraçlarım ve susamlı helvam için de *-*





           

 







 Ve son olarak da daha bugün elime geçen kargom. Meleklerin Kanı. Çok, çok fazla güzel ya. Basımı o kadar harika ki. Aman Allah'ım dedim yani. İç kapağı, dış kapağı, ayracı... Efsane ya cidden. Elimde ki kitap ( Sezgi ) biter bitmez buna başlayacağım. Zaten ikinci kitabı da çıkıyor. Fazla beklememe gerek yok yani. Ah dokunmadan duramıyorum şuan kitaba :D Aldım yasladım göğsüme resmen. Umarım içi de kapağı  kadar güzeldir. Ben eski basımını okumamıştım, bu basımı görünce de iyi ki okumamışım dedim yani.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Ekim 2015 Pazartesi

Kitap alışverişi







           Bu benim ilk kitap alış verişi yorumum. Daha önce bu konu hakkın da bir sürü yazı okudum, video seyrettim... Hoşuma gidiyor bu tür şeyler. Daha çok kitap öğreniyoruz, bilgi sahibi oluyoruz... O yüzden bende böyle bir şey yapmak istedim. Eylül ve Ekim ayı alışverişim'den oluşan bir liste bu. Bir kısmı takas, bir kısmı satın alındı, bir kısmı da hediye.

                    Kitapların neler olduğuna gelirsek;


                         


               Eylül ayın da Okuoku sitesinin 9.90 indiriminden aldığım kitaplarım. Her zaman ki cömertlikleri ile bir sürü ayraç koymuşlar. Ve tabii ki kahve... Bu sefer bir fark vardı Novella yayınlarının... Tam aslında emin değilim ne olduğundan, hala çözmedim ama sanırım telefon süsü olabilir... Yanına ondan da koymuşlar. Her ay farklı yayın evlerinden 9.9 indirimi oluyor. Bakmadıysanız bakmanızı öneririm.




     Ve bunlar da gene Eylül ayın da Belkıs kitap evinden yaptığım alışveriş. Bilmeyenler için gerçekten çok uygun fiyatlara satış yapan, ve artık kapı da ödemesi de olan bir kitap evi. Bana uzak kaldığı için genel de kargo ile istiyordum ama bir arkadaşımı görmek için gitmişken uğramadan olmaz dedim ve buraya girdim. Bilmeyenler için Pendik'de.



           



              Ekim ayın da yaptığım bir alışveriş. Daha doğrusu takas oldu bu. Kadıköy Akmar pasajın da girişin bir kaç dükkan ötesin de çok iyi bir kitap evi var. Götürdüğüm kitap sayısına göre kitaplar olsa da hepsi hasarsız. Pek fazla üzülmedim o yüzden.








                                                  



          9. Beyoğlu sahaflar festivalinden alınan kitaplarım. Yağmurlu bir gün de gittiğim için bir çok sahaf kapalı olsa da açık olanlar da da cidden çok güzel şeyler vardı. Aşırı uygundu. İlk defa bu yıl o festivale gittim ve seneye de kaçırmayacağım. Burnumun dibindeyken neden gitmedim şimdiye kadar üzüldüm :/ Resim de gördüğünüz ayraçların tanesi 2.50 ve hepsi el işi, emek olan şeyler. Daha bir sürü çizgi kahramanların ayraçları  vardı da maalesef alamadım :/ Merak edenler için bu ayraçları yapan sahafçı ablamızın kardeşiymiş. Kendisi Taksim de ki sahaf da bulunuyor. Yanlış hatırlamıyorsam alt kattaydı dükkanı ama baya eskiden gitmiştim o yüzden hatırlamıyorum tam olarak. Ama bana dediğine göre sipariş alıp yapıyormuş kardeşi. O sahafa yolum düşerse mutlaka bakıp sizi de bilgilendiririm.
    Ayşe Kulin'i özellikle çekme nedenim ise cildi. Bir harika değil mi? Yani bildiğim kadarıyla ciltsizdi ve ben ilk görünce çok şaşırdım. Çok hoş bir cildi var ve yazı puntosu büyüktü. Ayrıca çok uygun bir fiyataydı. Merak ettiğim bir kitaptı bulmuşken kaçırmayayım dedim.





                                                       

                                       

                     Bu kitapların benim için yeri ayrı çünkü çok değer verdiğim, özel birisinden hediye geldiler. Sanırım resim de görülmüyor ama baştan sona; Arzu Şövalyesi, Grey, Thanatos ve Tutkulu Notalar. Uzun zamandır istediğim kitaplardı, eğer okuyorsan sana tekrar, tekrar teşekkür ederim bunları verdiğin için. Ve çikolatalarım, ayraçlarım ve susamlı helvam için de *-*





           

 







 Ve son olarak da daha bugün elime geçen kargom. Meleklerin Kanı. Çok, çok fazla güzel ya. Basımı o kadar harika ki. Aman Allah'ım dedim yani. İç kapağı, dış kapağı, ayracı... Efsane ya cidden. Elimde ki kitap ( Sezgi ) biter bitmez buna başlayacağım. Zaten ikinci kitabı da çıkıyor. Fazla beklememe gerek yok yani. Ah dokunmadan duramıyorum şuan kitaba :D Aldım yasladım göğsüme resmen. Umarım içi de kapağı  kadar güzeldir. Ben eski basımını okumamıştım, bu basımı görünce de iyi ki okumamışım dedim yani.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder