26 Ekim 2015 Pazartesi

Ejderin Aşkı - G.A Aıken

01:58, BY Rabia Yentür -









                                     





                    İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.



                            Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.

                          Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?


      Despot ağabeyini öldürmenin peşinde ki kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.  




                                            Kitap adı: Ejderin Aşkı
                                            Kitap yazarı: G.A Aıken
                                            Yayın evi: Ephesus
                                            Çeviri: Alp Levi
                                            Sayfa sayısı: 391
                                            Liste fiyatı: 18Tl
                                            Kitaba puanım: 5



         


                   Hepinize merhaba arkadaşlar. Çok, çok uzun zamandır başlamak istediğim ama bir türlü başlayamadığım serinin ilk kitabını bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Aradan bir ay gibi bir süre geçmiş olsa da, sonun da yorumumu girebileceğim. Dediğim gibi, aşırı merak ediyordum, başlamak için çıldırıyordum ama hep önüne başka kitaplar geçtiği için alamamıştım. Merak ettiğime deydi mi? Deydi. Ama beklentimi aşırı yüksek tuttuğum için de tam da böyle istediğim gibi değil gibiydi. Daha doğrusu ilk hikayeye bayıldığımı söylemek istiyorum ama ikinci kısım beni pek tatmin etmedi sanırım. Kitabımız iki hikayeden oluşuyor. İlk hikayemiz de lakabı ' Kanlı Annwyl' olan cesur savaşçı kızımız ve acımasız ejderha Fearghus arasında geçiyor. 

                Annwyl, bilinen en büyük isyanın lideri. Acımasız ağabeyinin kellesinin peşinde ve bunun için haklı nedenleri var. Küçüklüklerinden beri birbirlerine karşı kin besleyen iki kardeş. Başka krallıklardan da gelen destekler ile Annwyl kızımız büyük bir ordunun komutanı. Ağabeyinin askerlerinden kaçarken, Fearghus'un ininin bulunduğu ormana giriyor. Askerler ile çatışıyor ve ölüm pençelerini ona açmışken ejderhamız kızı kurtarıyor. 
              Bu kısımlar çok fazla hoşuma gitti. İkisinin tatlı - sert atışmaları, konuşmaları, ejderhanın kıza olan nazikliği... Günden güne daha fazla bağlanması... Bu kısımlar benim favorilerim idi. 
          Annwyl'ın yenilmez cesareti, koca ejderhaya baş kaldırışı falan, benim gözüm de gözü kara, cesaretli kadınlar takımına girdi. Koskoca ordunun başı olmuş ee olsun o kadar değil mi? 
       Fearghus'un kardeşler takımı da çok iyiydi. Kocama bir ejderha ailesi düşünün... Şimdi de birbirinden yaramaz kardeşler düşünün... Sonuç fena değil mi? :D  Okurken emin olun çok eğleneceksiniz. Diğer kardeşlerin hikayesini de çok merak ediyorum, umarım en kısa zaman da alır hepsini okurum. 
            Ve kitabımızın ikinci kısmı; Fearghus'un anne ve babasını işliyor. Zaten ilk kısım da onları görmüştük ama açıkçası pek merak etmemiştim hikayelerini. Ha güzeldi ama... Hoşuma gitti. Rhiannon, beyaz bir ejderha. Beyaz ejderhalar çok nadir bulunan, güçlü ejderhalar. Geldiği soy da kraliyet soyu.          Bercelak ise Rhiannon'un tabiri ile aşağı tabaka ancak güçlü bir siyah ejderha. Bilmiyorum ya aslında güzeldi hikaye ama ben gereksiz buldum. Mesela Rhiannon'un annesiyle savaştığı sahne çok basitti. O çok hoşuma gitmedi. Ben orada daha iyi bir intikam beklerdim. - okurken ne demek istediğimi anlayacaksınız, kadından nefret ettim!-  
     Ama genel anlam da hoşuma giden bir kitap oldu. Karakterler çok iyi kurgulanmış, kurgusu çok iyi kurgulanmış, isimlere hayran kaldım... Kardeşler favorim. Yazarın dili biraz küfürlü, cinsel sahneler biraz fazla. Eğer rahatsız olmuyorsanız bence çerezlik dediğimiz tür de hemen okunabilecek bir kitap. 


     






                  Bol kitaplı günler dilerim hepinize! 
     






              " Erkeklerin kellesini alıp kanlarıyla yıkanıyorsun."
              " Yıkanmıyorum. Bir erkeğin kellesini alırsan kan akar, fışkırır. Ama ben sudan başka bir şeyle yıkanmam."
            " Öyle diyorsan."


             
Ejderhanın gülüşü çirkin bir ses değildi, ama bir ejderha ile sohbet ediyor olmak... Belki gerçekten deliriyordu. 
                " Ejderhaların aile toplantılarımı var?  Basit bir toplantımı, yoksa bakire kurbanlar falan gerekli mi... "        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Ekim 2015 Pazartesi

Ejderin Aşkı - G.A Aıken










                                     





                    İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.



                            Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.

                          Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?


      Despot ağabeyini öldürmenin peşinde ki kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.  




                                            Kitap adı: Ejderin Aşkı
                                            Kitap yazarı: G.A Aıken
                                            Yayın evi: Ephesus
                                            Çeviri: Alp Levi
                                            Sayfa sayısı: 391
                                            Liste fiyatı: 18Tl
                                            Kitaba puanım: 5



         


                   Hepinize merhaba arkadaşlar. Çok, çok uzun zamandır başlamak istediğim ama bir türlü başlayamadığım serinin ilk kitabını bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Aradan bir ay gibi bir süre geçmiş olsa da, sonun da yorumumu girebileceğim. Dediğim gibi, aşırı merak ediyordum, başlamak için çıldırıyordum ama hep önüne başka kitaplar geçtiği için alamamıştım. Merak ettiğime deydi mi? Deydi. Ama beklentimi aşırı yüksek tuttuğum için de tam da böyle istediğim gibi değil gibiydi. Daha doğrusu ilk hikayeye bayıldığımı söylemek istiyorum ama ikinci kısım beni pek tatmin etmedi sanırım. Kitabımız iki hikayeden oluşuyor. İlk hikayemiz de lakabı ' Kanlı Annwyl' olan cesur savaşçı kızımız ve acımasız ejderha Fearghus arasında geçiyor. 

                Annwyl, bilinen en büyük isyanın lideri. Acımasız ağabeyinin kellesinin peşinde ve bunun için haklı nedenleri var. Küçüklüklerinden beri birbirlerine karşı kin besleyen iki kardeş. Başka krallıklardan da gelen destekler ile Annwyl kızımız büyük bir ordunun komutanı. Ağabeyinin askerlerinden kaçarken, Fearghus'un ininin bulunduğu ormana giriyor. Askerler ile çatışıyor ve ölüm pençelerini ona açmışken ejderhamız kızı kurtarıyor. 
              Bu kısımlar çok fazla hoşuma gitti. İkisinin tatlı - sert atışmaları, konuşmaları, ejderhanın kıza olan nazikliği... Günden güne daha fazla bağlanması... Bu kısımlar benim favorilerim idi. 
          Annwyl'ın yenilmez cesareti, koca ejderhaya baş kaldırışı falan, benim gözüm de gözü kara, cesaretli kadınlar takımına girdi. Koskoca ordunun başı olmuş ee olsun o kadar değil mi? 
       Fearghus'un kardeşler takımı da çok iyiydi. Kocama bir ejderha ailesi düşünün... Şimdi de birbirinden yaramaz kardeşler düşünün... Sonuç fena değil mi? :D  Okurken emin olun çok eğleneceksiniz. Diğer kardeşlerin hikayesini de çok merak ediyorum, umarım en kısa zaman da alır hepsini okurum. 
            Ve kitabımızın ikinci kısmı; Fearghus'un anne ve babasını işliyor. Zaten ilk kısım da onları görmüştük ama açıkçası pek merak etmemiştim hikayelerini. Ha güzeldi ama... Hoşuma gitti. Rhiannon, beyaz bir ejderha. Beyaz ejderhalar çok nadir bulunan, güçlü ejderhalar. Geldiği soy da kraliyet soyu.          Bercelak ise Rhiannon'un tabiri ile aşağı tabaka ancak güçlü bir siyah ejderha. Bilmiyorum ya aslında güzeldi hikaye ama ben gereksiz buldum. Mesela Rhiannon'un annesiyle savaştığı sahne çok basitti. O çok hoşuma gitmedi. Ben orada daha iyi bir intikam beklerdim. - okurken ne demek istediğimi anlayacaksınız, kadından nefret ettim!-  
     Ama genel anlam da hoşuma giden bir kitap oldu. Karakterler çok iyi kurgulanmış, kurgusu çok iyi kurgulanmış, isimlere hayran kaldım... Kardeşler favorim. Yazarın dili biraz küfürlü, cinsel sahneler biraz fazla. Eğer rahatsız olmuyorsanız bence çerezlik dediğimiz tür de hemen okunabilecek bir kitap. 


     






                  Bol kitaplı günler dilerim hepinize! 
     






              " Erkeklerin kellesini alıp kanlarıyla yıkanıyorsun."
              " Yıkanmıyorum. Bir erkeğin kellesini alırsan kan akar, fışkırır. Ama ben sudan başka bir şeyle yıkanmam."
            " Öyle diyorsan."


             
Ejderhanın gülüşü çirkin bir ses değildi, ama bir ejderha ile sohbet ediyor olmak... Belki gerçekten deliriyordu. 
                " Ejderhaların aile toplantılarımı var?  Basit bir toplantımı, yoksa bakire kurbanlar falan gerekli mi... "        


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder