29 Ekim 2015 Perşembe

Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan

21:10, BY Rabia Yentür -



             Kitap Tanıtım

   
    
  Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek bir adamın hikayesi. 

      Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikayesi.
                              Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikayesi...



          Kitap adı: Başka Dilde Aşk
          Yazarı: Mia Sheridan
          Yayın evi: Yabancı
          Çeviri: Hanife Albayrak
          Sayfa sayısı: 388
          Liste Fiyatı: 25 TL
          Kitaba puanım: 5




                  Kitap yorumum



           
Daha önce hiç bu tür de bir kitap okumamıştım. Arka kapağı gördüğünüz gibi fazla bir şey belli etmiyor ama elimden geldiğince spoi vermeden kitabın konusundan bahsedip yorumuma geçeceğim.
          Bree, annesini kanserden kaybettikten sonra babası ile yeni bir hayat sürmeye çalışır. Ancak babasını da talihsiz bir olay sonucu kaybeder ve geçirdiği travmalara dayanamayarak bir yenilenme amacıyla küçükken ailesiyle gittiği kasabaya gelir. Burada kendine göl kenarında bir ev kiralar ve daha sonra gizemli bir yabancı ile karşılaşır. Saçı sakalı karışmış, konuşmayan ancak bunların ötesin de yakışıklı bir yabancı. İlk anda bir çekim oluşur ona karşı.
      Archer, 7 yaşın da geçirdiği kötü bir olay sonucu konuşma yetisini kaybeder. Kasabanın sessiz adamı... İnsanlarla pek işi yok ve kasabanın dışında ki evin de kendince dış dünyadan soyutlanmış bir şekilde mutlu mesut yaşıyor.
         Çok etkilendim kitaptan. İlk defa bir kitap da konuşma yetisi olmayan bir adamın hikayesini okuyorum. Kitap arada Archer'ın ağzından anlatılsa da genelde Bree'nin ağzından okuyoruz ve sadece onun anlatımıyla bile Archer'ın neler hissettiğini yazar aktarabilmişti bence. Arada sırada gözlerimin dolduğu, bazen güldüğüm etkileyici bir kitaptı. Aşkın sadece dokunuşlarla ve gözlerle de yaşanabildiğini gösteriyordu bize. Bu kitaptan sonra ayrıca işaret dilini de öğrenmek istediğime karar verdim. Sesimiz olduğu için kolay gelse de bu dünya da sadece bizlerin yaşamadığını hatırlamamız gerekiyor.

     Acı çeken bir kadının ve sessiz bir adamın aşk ve sevgi dolu hikayesini okumak isterseniz, Başka Dilde Aşk'ı öneririm.

      Bol kitaplı günler dilerim!



               ***


       
               Ağzımı açtım ve çığlık attım. Çığlık attım ama oda sessiz kaldı.


             " Ne düşünüyorsun?"
             " Seni. Her gün tam burada, seninle olduğum için şansıma nasıl şükrettiği mi düşünüyorum."

              Başkasını sevmek her zaman kendini acıya karşı savunmasız bırakmaktır.        

            " Ama mantığımın arkasındayım. Aşkın bir konsept olduğunu ve her insan için özetleyecek bir kelime olduğunu düşünüyorum. Benim sevgi sözcüğüm ise Bree."         





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Ekim 2015 Perşembe

Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan




             Kitap Tanıtım

   
    
  Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek bir adamın hikayesi. 

      Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikayesi.
                              Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikayesi...



          Kitap adı: Başka Dilde Aşk
          Yazarı: Mia Sheridan
          Yayın evi: Yabancı
          Çeviri: Hanife Albayrak
          Sayfa sayısı: 388
          Liste Fiyatı: 25 TL
          Kitaba puanım: 5




                  Kitap yorumum



           
Daha önce hiç bu tür de bir kitap okumamıştım. Arka kapağı gördüğünüz gibi fazla bir şey belli etmiyor ama elimden geldiğince spoi vermeden kitabın konusundan bahsedip yorumuma geçeceğim.
          Bree, annesini kanserden kaybettikten sonra babası ile yeni bir hayat sürmeye çalışır. Ancak babasını da talihsiz bir olay sonucu kaybeder ve geçirdiği travmalara dayanamayarak bir yenilenme amacıyla küçükken ailesiyle gittiği kasabaya gelir. Burada kendine göl kenarında bir ev kiralar ve daha sonra gizemli bir yabancı ile karşılaşır. Saçı sakalı karışmış, konuşmayan ancak bunların ötesin de yakışıklı bir yabancı. İlk anda bir çekim oluşur ona karşı.
      Archer, 7 yaşın da geçirdiği kötü bir olay sonucu konuşma yetisini kaybeder. Kasabanın sessiz adamı... İnsanlarla pek işi yok ve kasabanın dışında ki evin de kendince dış dünyadan soyutlanmış bir şekilde mutlu mesut yaşıyor.
         Çok etkilendim kitaptan. İlk defa bir kitap da konuşma yetisi olmayan bir adamın hikayesini okuyorum. Kitap arada Archer'ın ağzından anlatılsa da genelde Bree'nin ağzından okuyoruz ve sadece onun anlatımıyla bile Archer'ın neler hissettiğini yazar aktarabilmişti bence. Arada sırada gözlerimin dolduğu, bazen güldüğüm etkileyici bir kitaptı. Aşkın sadece dokunuşlarla ve gözlerle de yaşanabildiğini gösteriyordu bize. Bu kitaptan sonra ayrıca işaret dilini de öğrenmek istediğime karar verdim. Sesimiz olduğu için kolay gelse de bu dünya da sadece bizlerin yaşamadığını hatırlamamız gerekiyor.

     Acı çeken bir kadının ve sessiz bir adamın aşk ve sevgi dolu hikayesini okumak isterseniz, Başka Dilde Aşk'ı öneririm.

      Bol kitaplı günler dilerim!



               ***


       
               Ağzımı açtım ve çığlık attım. Çığlık attım ama oda sessiz kaldı.


             " Ne düşünüyorsun?"
             " Seni. Her gün tam burada, seninle olduğum için şansıma nasıl şükrettiği mi düşünüyorum."

              Başkasını sevmek her zaman kendini acıya karşı savunmasız bırakmaktır.        

            " Ama mantığımın arkasındayım. Aşkın bir konsept olduğunu ve her insan için özetleyecek bir kelime olduğunu düşünüyorum. Benim sevgi sözcüğüm ise Bree."         





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder